شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: با برنامه ریزی مدون و نظام مند کردن ارتباط بیشتر مدیریت شهری و بانوان در صددیم مشکلات بانوان شاغل در شهرداری را حل کنیم.
کد خبر: ۵۱۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  خبرنگار مهر، علی صفری روز یکشنبه در جلسه مشترک با بانوان عضو شورا و بانوان شاغل در شهرداری قزوین اظهارداشت: مشکلات بانوان در شهرداری رصد شده و برای برطرف کردن آنهااقدام خواهیم کرد.

وی بااشاره به تنظیم شیوه نامه ای برای تبدیل وضعیت نیروهای حجمی یادآورشد: این شیوه نامه به زودی ارائه شده و تا یک ماه آینده وضعیت کارکنان حجمی شهرداری مشخص می شود. ‌

شهردار قزوین در مورد دغدغه بانوان در زمینه مرخصی پس از زایمان گفت:این مرخصی شامل همه کارکنان با انواع قراردادها خواهد شد و در این زمینه اطمینان خاطر و امنیت شغلی بانوان تأمین می شود.

صفری از افزایش هزینه مهد کودک در فیش های حقوقی بانوان خبر داد و یادآورشد: در خصوص استفاده از زمان ورزش برای بانوان نیز باید پیشنهادات معقول ارائه شود تا بتوان آن را به نحو مطلوب اجرا کرد زیرا اجرای نامطلوب این طرح نارضایتی ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: تداوم حضور تمام بانوان در جلسات می تواند در افزایش انگیزه و ارتقاء انگیزه بانوان بسیار مؤثر باشد.

شهردار قزوین با تقدیر از همکاری و همراهی همه مدیران و کارکنان شهرداری قزوین در دوره سرپرستی اظهار کرد: در این مدت خدمات رسانی به شهروندان بدون کوچکترین چالشی انجام شد و در برخی حوزه ها اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفت.

صفری گفت: شهرداری نهادی خدماتی و سخت افزاری است و نگاه مردم به شهرداری باید مثبت شود و با اقدامات سازنده می توان در راستای تغییر نگاه شهروندان گام برداشت.

وی تصریح کرد:شهرداری نهادی مستقل است و به هیچ عنوان سیاسی نیست و ضمن احترام به همه تفکرات سیاسی، تعامل با همه گروه های سیاسی را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار قزوین بر ضرورت توسعه پایدار و معرفی این شهر به مردم ایران تأکید کرد و گفت: در شهرداری مدیرانی توانمند، خوش ذوق و کارشناس حضور دارند که با مشارکت و همراهی اعضای فرهیخته شورای اسلامی شهر قروین می توان عملکرد قابل قبولی را در این حوزه ارائه داد.

در ابتدای این جلسه بانوان شهرداری قزوین مشکلات خود را مطرح کردند و بانوان اعضای شورای شهر و شهردار قزوین در خصوص پیگیری مشکلات و مطالبات آنان قول مساعد دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار