مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال موکب‌های ۱۱ گانه آذربایجان غربی در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی از مرز خسروی تا کربلا مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 23 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:، هوشنگ عطاپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین آذربایجان غربی که در محل سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار شد اظهار داشت: از سال گذشته بارها موضوع راه اندازی دفتر صدور ویزا در آذربایجان غربی پیگیری شد اما برخی مشکلات مانع از راه اندازی این دفتر شد.

وی افزود: امسال هیچ زائری نباید بدون ویزا از کشور خارج شود و در مقابل مسئولان نیز مکلفند تسهیلاتی فراهم کنند تا  زوار اربعین در صدور و تحویل ویزا با مشکل روبرو نشوند.

عطاپور گفت: بارها تاکید شده و اطلاع رسانی‌های لازم نیز صورت گرفته که نذورات مردمی اربعین حتماً از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می‌شود و در این میان اگر فرد یا افرادی قصد سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم را داشته باشند طبق قانون با آنها بر خود می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی به غیر از شماره حساب‌هایی که از سوی ستاد اربعین استان اطلاع رسانی شده از واریز هر گونه وجهی به سایر حساب‌ها خودداری کنند.

مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر است زائران استان از مرز خسروی وارد عراق  شوند و به همین خاطر امسال موکب‌های 11 گانه آذربایجان غربی در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی از مرز خسروی تا کربلا مستقر می‌شوند.

عطاپور اظهار داشت: امسال تعداد زوار آذربایجان غربی نسبت به سال قبل افزایش یافته و تعداد موکب‌های استان نیز زیادتر شده تا خدمات بهتری به زوار اربعین ارائه شود.

وی تصریح کرد: هدف از راهپیمایی اربعین به نمایش گذاشتن جلوه‌های وحدت و همگرایی مسلمین است بنابراین تلاش ستاد اربعین نیز برگزاری مطلوب‌تر این رویداد و ارائه خدماتی مناسب‌تر از گذشته به زائران حسینی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار