نايب‌رئيس هیأت‌ واليبال استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت‌ واليبال استان قم گفت: تيم واليبال دختران جوان قم از سيزدهمين روز شهريور در پيكارهاي قهرماني جوانان كشور به ميدان مي‌رود.
کد خبر: ۴۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 04 September 2017
به گزارش تابناک قم، نسرین رامین اظهار کرد: اعزام‌های بخش بانوان هیأت‌ والیبال استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور در سه رده سنی برنامه‌ریزی شده است و بعد از تیم‌های نوجوانان و امید، اکنون تیم دختران جوان قم آماده رویارویی با حریفان است.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور از روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ هندبال استان قزوین به انجام می‌رسد و بر همین اساس تیم هیأت‌ والیبال قم امروز عازم شهر قزوین میزبان برگزاری این دوره از رقابت‌ها شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ والیبال استان قم افزود: این مسابقات در حالی از صبح فردا استارت خواهد خورد که مراسم قرعه‌کشی برای تعیین گروه‌های مرحله مقدماتی امشب با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مهسا آراسته مربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران مسوولیت هدایت تیم دختران جوان قم را بر عهده دارد و والیبالیست‌های جوان قم برای حضور در این دوره از مسابقات تمرینات خوبی را سپری کرده‌اند تا با آمادگی مطلوب به مصاف رقبا بروند.

رامین با بیان اینکه نسرین خدایاری و فاطمه لک به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند، بیان کرد: مهدیه مرادی، فاطمه کربلایی، فاطمه مرادی، فروغ ماهی، زهرا مقدمی، فرحناز پناهی، مرضیه حاج حسینعلی، فاطمه داوری، مرضیه شاهواروقی، اسماء نادری‌فر، کوثر علیمرادی و عارفه خادم‌دزفولی نفراتی هستند که در ترکیب تیم والیبال دختران جوان قم به میدان می‌روند.

وی ابراز کرد: سال گذشته تیم والیبال دختران رده سنی امید قم در صومعه‌سرای استان گیلان موفق به کسب مقام سوم کشور شد و امسال نیز شاهد موفقیت تیم اعزامی دختران جوان قم بودیم، تیمی که رقابت‌های خود را در شهر زنجان با حریفان برگزار کرد و به مقام سوم دست یافت، تیم جوانان نیز از انگیزه بالایی برخوردار است و ان‌شاءالله با دست پر از این مسابقات باز خواهد گشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار