صبح امروز یکشنبه، جمعی از مالباختگان خرید اقساطی از یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در مقابل این نمایندگی تجمع کرده و به عنوان اعتراض خواستار عودت پول خود شدند.
کد خبر: ۴۸۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 03 September 2017
به گزارش تابناک : بارها شاهد تخلف نمایندگی های خودورسازان داخلی بوده ایم اما این اتفاق همچنان تکرار می شود و هر بار مشتریان مالباخته قربانی بدعهدی خودروسازان می شوند.

بر اساس این گزارش صبح امروز یکشنبه در برنامه زنده حالا خورشید ، مصاحبه ایی با فردی مالباخته انجام شد که طی آن این فرد اعلام کرد از یکی از نمایندگی های ایران خودرو، خودرویی را پیش خرید کرده و حالا با دربهای بسته این نمایندگی روبه رو شده است.

طبق این گزارش فرد شاکی با نام " سرداری" بیان کرد که در بهمن ماه گذشته برای پیش خرید از یکی از نمیاندگی های ایران خودرو که سبقه 20 ساله داشته خودرویی را پیش خرید کرده و حالا که موعد تحویل آن رسیده با دربهای بسته این نمایندگی روبه رو شده است.

به گفته این مالباخته این نمایندگی تا کنون حدود 200 شاکی داشته که با یک حساب سرانگشتی مبالغ هنگفتی در حدود 20 میلیارد تومان از این افراد کلاهبرداری کرده است.

سرداری در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه ایران خودرو در قبال این اتفاق چه واکنشی داشته است گفت: وکیل این کارخانه اعلام کرده است که این نمایندگی از بهمن ماه به حالت تعلیق بوده و مشتریان باید در هنگام امضای قرارداد به این نکته توجه می کردند اما اعتراض ما این است که چرا ایران خودرو هیچ بنر یا اعلامیه ای سر در این نمایندگی نصب نکرده تا مردم را آگاه کند و متقاضیان در برگه قرارداد باید این نکته را متوجه شوند؟!

گفتنی است این نمایندگی یکی از معروف‌ترین و بزرگترین نمایندگی‌های ایران خودرو است که در حدود چند دهه سابقه دارد. مالباختگان از مدیر عامل ایران خودرو خواستار رسیدگی به این موضوع و عودت مبالغ پرداختی هستند.

جالب اینجا است که ایران خودرو هیچ اطلاع رسانی درستی در این خصوص نکرده و حتی تابلو خود را از سردر این نمایندگی تاکنون برنداشته است. برخی از مالباختگان نصب تابلو ایران خودرو بر سر در این نمایندگی را علت اعتماد خود عنوان کردند.

این در حالی است که طبق قانون ، متقاضیان در هنگام انعقاد قرارداد باید از اصالت قرارداد خود مطلع شوند؛ ضمن اینکه به محض امضای قرارداد خرید، sms از طرف شرکت خودروساز برای متقاضی صادر و شماره پیگیری درخواست در آن قید می شود.





منبع : اکوتیتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار