معاون رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایسنا:
رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: هرگونه تصمیم در خصوص تحریم‌های صورت گرفته توسط آمریکا با هیئت نظارت بر برجام است که بی‌شک تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۸۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 03 September 2017
به گزارش تابناک قزوین علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: امروز شاهد حرکت سازنده در ابعاد مختلف صنعت، کشاورزی و سلامت در کشور هستیم.

وی افزود: قدم‌های بزرگی در سه عرصه اعلام شده برداشته شده است و می‌توان گفت کل کشور یک کارگاه در حال حرکت شده است‌.

صالحی تصریح کرد: پروژه‌های بسیاری در کشور آغاز شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف جهان برای سرمایه‌گذاری در کشور ایران در تلاش هستند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه کشور در مسیر رشد و پیشرفت است، گفت: اگر این روند ادامه یابد تا ۲ سال آینده تحولات بزرگی در ابعاد مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و سلامت در کشور ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به روند اجرایی برجام اعلام کرد: برجام در حال انجام است و اگر مشکلی در این بین ایجاد شود هیئت نظارت بر برجام بر آن رسیدگی خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور خاطرنشان کرد: این هیئت با دقت در حال رصد اقدامات طرف مقابل است و مطابق با آن اقدامات تصمیمات لازم را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هرگونه تصمیم در خصوص تحریم‌های صورت گرفته توسط آمریکا با هیئت نظارت بر برجام است که بی‌شک تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.

صالحی در پایان اعلام کرد: امروز فعالیت‌های انرژی هسته‌ای و پروژه‌های مرتبط با آن عالی در حال جلو رفتن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار