رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای اعتماد بالای مجلس به وزرا بار مسئولیت دولت را افزایش داد گفت: با اقدامات انجام شده جاده بیوئیه در یک برنامه زمانبندی کوتاه به گلباف وصل می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 26 August 2017
محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در سومین جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون با اشاره به شروع به کار دولت دوازدهم اظهارداشت: رای اعتماد بالای مجلس شورای اسلامی به وزرا بار مسئولیت دولت را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به وزرا به وظایف خود عمل کرد گفت: امیدواریم که دولت در چهار سال پیش‌رو با انجام اقدامات مناسب در زمینههای مختلف و با اولویت مسائل اقتصادی انجام دهد و شاهد اقدامات مثبتی باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمان استان نمونه در اقتصاد مقاومتی در کشور شناخته شده تصریح کرد: در گلباف اقدامات خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است و معین اقتصادی منطقه گلباف تاکنون موفق عمل کرده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها کارهای خوبی در حال انجام است و با اشاره به مطالبه مردمی جاده بیدوئیه به گلباف و بازید میدانی در این زمینه و با توجه به جلساتی که با وزیر داشتیم خاطرنشان کرد: در یک برنامه زمانبندی شده کوتاه مدت این جاده به گلباف وصل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار