کد خبر: ۴۸۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 20 August 2017
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اعلام اینکه سخنان «جلیل مختار» در عدم رای‌آوری وزیر پیشنهادی نیرو تاثیر جدی گذاشت گفت: اتحاد نمایندگان مناطق مرزی متاثر از بی‌آبی، تعیین کننده بود.

عباس پاپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: حبیب الله بیطرف در جلسه با مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نتوانست نمایندگان استان  را قانع کند.

وی افزود: در جلسه مجمع جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از بیطرف خواست در خصوص بهبود وضعیت آب خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر در همان جلسه تعهد و قول بدهد اما بیطرف گفت باید در این خصوص فکر کنم که این موضوع با مخالفت نمایندگان استان به ویژه جلیل مختار نماینده مردم آبادان مواجه شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سخنان خوب و مستند جلیل مختار نماینده مردم آبادان به نمایندگی از نمایندگان مردم استان در مجلس گفت: سخنان جلیل مختار در مخالفت با حبیب الله بیطرف بسیار دقیق و تاثیرگذار بود به طوری که توانست جو و فضای مجلس را علیه وزیر پیشنهادی وزارت نیرو متحد کند.

پاپی ادامه داد: متاسفانه وزیر پیشنهادی به دلیل سابقه نه چندان خوبی که در دوران وزارتش در خصوص مدیریت آب به ویژه در مناطق مرزی داشت نتوانست اعتماد نمایندگان مردم را جلب کند.

وی با تقدیر از همراهی نمایندگان استان‌های مختلف با مجمع نمایندگان استان خوزستان در عدم رای اعتماد به «حبیب الله بیطرف» خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان به پاس سخنان تعیین کننده جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس اولین جلسه مجمع را در این شهر برگزار خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: امیدواریم دولت پیام روشن و دغدغه جدی مردم مرزنشین را در عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی درک کرده باشد و برای حل مشکل جدی آب و عدم انتقال آن به مناطق دیگر چاره‌اندیشی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار