کد خبر: ۴۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 15 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛معاون سینمای جوان دفتر یزد با اشاره به اهمیت آگاهی در عرصه هنر گفت:جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی بستری مناسب برای شناخت فیلمسازانی است که دغدغه امید ،اخلاق و زندگی را دارند. "مجید هاشمی" بیان کرد: جشنواره های فیلم کوتاه در سراسر کشور می تواند بستر مناسبی برای شناخت فیلمسازان باشد به خصوص جشنواره فیلم رضوی برای شناخت فیلمسازان سینمای جوانان ایران در سطح کشور که دغدغه های اجتماعی چون امید ، اخلاق و زندگی را دارند اثرگذار است.

معاون سینمای جوان دفتر یزد افزود :هر ساله در جشنواره فیلم کوتاه رضوی شاهد برگزاری دوره های آموزشی هستیم که به نوعی در افزایش بار علمی و فنی دوستان فیلمساز کمک می کند.
 
هاشمی خاطر نشان کرد: بحث تولید فیلم که در مجموع طی این سالها می توان گفت کمتر مورد توجه مسئولین امر قرار گرفته است, می تواند تکمیل کننده کارگاه های آموزشی باشد.

وی افزود:زمینه سازی برای تولید آثار نو و فاخر به نوعی خروجی عملی مطالب علمی که در کارگاه ها  مطرح می شود به حساب می آید.

معاون سینمای جوان دفتر یزد در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه عوامل اجرایی جشنواره دوازدهم آن را آغازی بر فعالیت گسترده در جشنواره سیزدهم عنوان نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار