مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر از آغاز فعالیت شورای پروژه مهر 96در این شهرستان با هدف ایجاد محیطی شاداب و با نشاط در مدارس برای دانش آموزان و معلمان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از کرمانشاه روز پنج شنبه عثمان ویسی  در نخستین نشست «شورای پروژه مهر 96» با اشاره به اهمیت آماده‌سازی مدارس برای مهر ماه 96، اظهارداشت: ایجاد محیطی شاداب و با نشاط به‌منظور ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان از اهداف ستاد پروژه مهر است.

وی انجام تعمیرات جزئی و زیباسازی مدارس در طرح هجرت 3، سازماندهی معلمان و عوامل اجرایی مدارس، ثبت‌نام دانش‌آموزان، ساماندهی فضاهای آموزشی، پیگیری امور ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی برنامه‌های آموزش و پرورش را از جمله فعالیت‌های این ستاد برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: در راستای اجرای هرچه مطلوب مصوبات شورای پروژه مهر 96 در تمامی مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان شورای بازگشایی مدارس با مسئولیت مدیران و همکاری انجمن‌های اولیاء و مربیان تشکیل می‌شود.

به گفته رئیس ستاد پروژه مهر 96، روز دوشنبه 26 تیر ماه جاری نشست توجیهی ویژه مدیران مدارس شهری و روستا  در اتاق جلسات این مدیریت برگزار می‌شود.

ویسی افزود: تمامی فعالیت‌های انجام شده توسط معاونان، کارشناسان اداری، مدیران مدارس در فصل تابستان در راستای آماده‌سازی مدارس مرتبط با برنامه‌های پروژه مهر خواهد بود.

وی توجه به مفاد آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها و بهره‌گیری از تجارب ارزنده اولیاء و مربیان را در راستای پیشبرد امور آماده‌سازی مدارس برای اول مهر حائز اهمیت برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر با توجه به دستورالعمل شورای پروژه مهر 96 نجیب ویسی معاون برنامه‌ریزی را به‌عنوان نایب رئیس شورا و مسئول کارگروه تعمیر و تجهیز، سازماندهی و انتصابات، منصوب و مسئولیت دبیرخانه شورا پروژه مهر را به سیدعابد کمانگر معاون آموزش واگذار کرد.

بر پایه این گزارش  " خالدمحمدی " کارشناس روابط عمومی مسئول کمیته تبلیغ ، توجیه و اطلاع رسانی  و" اکبر زمانی " کارشناس حراست  بعنوان مسئول کمیته تایید صلاحیت معرفی شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار