در راستای مرمت و زیباسازی مدارس مناطق محروم، مراسم افتتاحیه اردوی طرح هجرت 3 شهرستان اردبیل با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و سپاه استان اردبیل در مدرسه حافظ روستای دمدمه از توابع بخش هیر برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 12 July 2017

به گزارش تابناک : در راستای مرمت و زیباسازی مدارس مناطق محروم، مراسم افتتاحیه اردوی طرح هجرت 3 شهرستان اردبیل امروز با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و سپاه استان اردبیل در مدرسه حافظ روستای دمدمه از توابع بخش هیر برگزار شد.

سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه اردوی طرح هجرت 3 یکی از محورهای اردوهای جهادی می باشد، گفت: امسال از نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش اردبیل و آموزش و پرورش منطقه هیر بیش از 4400 نفر روز اردو در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری این طرح را مبارزه با جنگ نرم دشمن، غنی سازی اوقات فراغت جوانان ، تقویت حس مسئولیت پذیری و حس مفید بودن برای دانش آموزان دانست و گفت: در این طرح دانش آموزان به صورت خودجوش در مدارس مناطق محروم حضور می یابند و مدارس را تمیز و مرتب می نمایند تا هم نوعان آنها بتوانند در کمال زبیایی به درسشان ادامه دهند.
 







منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار