مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران از اعزام بیش از ۳۰۰۰ دانشجوی جهادی به مناطق محروم مازندران در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 08 July 2017
به گزارش تابناک : شهرام نوری با اشاره به آغاز اردوهای جهادی تابستانه استان مازندران گفت: اردوهای جهادی تابستانه دانشجویان استان مازندران از روز گذشته آغاز و فعالیت آنها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران عمده‌ترین فعالیت‌های این گروه‌های جهادی را عمرانی، فرهنگی و آموزشی دانست و افزود: در بحث آموزش در حوزه ترویج کشاورزی، بهداشت و درمان، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی ( ترویج اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی) احیا ظرفیت‌های روستاها (بخش کشاورزی و دامداری) فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بخش عمرانی نیز فعالیت‌هایی انجام می‌دهند گفت: دانشجویان اعزامی به مناطق محروم در بحث مرمت مساجد، بهسازی مدارس و لایروبی کانال آب در حد توان پروژه‌هایی را انجام می‌دهند.

نوری در ادامه از اعزام بیش از ۳۰۰۰ دانشجوی جهادی به مناطق محروم این استان تا پایان تابستان امسال خبر داد و افزود: در این مرحله هر گروه در قالب بازه‌های ۱۵ روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی با هدف آشنایی دانشجویان با مشکلات و معضلات آسیب‌های مختلف مناطق محروم استان، ترویج کارهای فرهنگی، تربیتی، معرفتی برگزار می‌شوند.





منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار