علی مجلسی؛
معاون فرماندار دهلران با اشاره به حضور 991 داوطلب در این آزمون گفت: از این تعداد 361 نفر مرد و 630 نفر زن هستند که در پنج رشته ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در این آزمون شرکت کرده اند.
کد خبر: ۴۵۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 04 July 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ علی مجلسی در نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گفت: آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می شود.

معاون فرماندار دهلران از اتخاذ تمهیدهای لازم برای برگزاری آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: دانشگاه پیام نور دهلران مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده دارد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دهلران نیز گفت: آزمون گروه های ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر روز پنجشنبه 15 تیر برگزار می شود و داوطلبان گروه های علوم تجربی و زبان خارجی نیز روز جمعه 16 تیرماه در این آزمون شرکت می کنند.

رحمان میرزایی افزود: در رشته زبان های خارجه 57 زن و 15 مرد، رشته علوم تجربی 467 زن و 276 مرد، رشته هنر 20 زن و هشت مرد، رشته ریاضی چهار زن و 16 مرد و در رشته علوم انسانی 82 زن و 46 مردم در این شهرستان با هم رقابت خواهند کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار