کد خبر: ۴۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 02 July 2017
رئیس جمهور با اشاره به همکاری قوه قضاییه و دولت در حل برخی پرونده ها گفت: همکاری میان دولت و قوه قضاییه در دولت یازدهم بسیار خوب بوده و دوست داریم این هماهنگی در دولت دوازدهم بیشتر و بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی قضایی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در حاشیه همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران درخصوص کابینه دولت خود گفت: در مشورت با صاحبنظران و کارشناسان در حال تعیین کابینه هستیم یکی از کارهای سخت پس از انتخابات تعیین کابینه است که امیدواریم در این بخش مجلس شورای اسلامی ما را کم کند.

 

وی اظهار کرد: که کابینه دولت دوازدهم کارآمدی بیشتری خواهد داشت و انشالله بتوانیم به اهداف دولت دوازدهم دست پیدا کنیم حتماً در این کابینه جوانگرایی مدنظر قرار خواهد گرفت.

 

رییس جمهور در مورد تعامل دولت و قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه برای هر کشوری مهم است و در امنیت و سلامت جامعه و همچنین توسعه و رشد اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.

 

وی افزود: در دولت یازدهم هماهنگی خوبی میان دو قوه بوده است و دوست داریم این هماهنگی میان دولت و قوه قضاییه بیشتر و بهتر باشد.

 

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: در برخی موارد و پرونده ها نیازمند همکاری دو قوه هستیم و نمونه بارز آن مبارزه با فساد و قاچاق و آسیبهای اجتماعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار