نشست خبری پیش از دیدار تیم های ایران و ازبکستان با حواشی مختلفی همراه بود.
کد خبر: ۴۳۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷ 12 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری پیش از دیدار تیم های ایران و ازبکستان از ساعت 16 امروز در سالن روابط عمومی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد. 
 
مسئولان سالن برگزاری این نشست تا دقایقی پیش از ورود ساموئل بابایان سرمربی ازبکستان و بازیکن این تیم، مشغول آماده سازی بنر مربوط به رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا بودند و با چسب نواری این بنر را به دیوار چسباندند. 
 
کارلوس کی روش همراه با دن گاسپار به نشست خبری آمد. جالب این جاست بامداد میرزایی و فیلیپ سانتوس که در تمرینات اخیر تیم ملی به عنوان هماهنگ کننده رسانه ها و مدیر IT فعالیت می کردند با وجود حضور در سالن نشست خبری با فاصله زیادی نسبت به کی روش نشسته بودند. 
 
کی روش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تغییرات ترکیب تیم ملی در بازی فردا با خنده پاسخ داد اگر قول بدهید که این موضوع را به گوش سرمربی تیم ملی ازبکستان نرسانید جواب شما را می دهم که آن خبرنگار هم به کی روش گفت نمی توانم قول بدهم چراکه یک خبرنگار ازبک در سالن نشسته است که این فرد ازبکستانی هم اعلتم کرد من هم قول می دهم تغییرات ترکیب تیم ایران را به کسی نگویم. 
 
در نشست خبری سرمربی تیم ملی کشورمان مشخص شد که بازیکنی که قرار بوده با وی به سالن بیاید دچار دندان درد شده و به همین دلیل نتوانسته در نشست خبری پیش از دیدار با ازبکستان شرکت کند. 
 
پس از پایان نشست خبری کی روش، وی با چند عراقی عکس سلفی گرفت و با همرانش به ساختمان ایفمارک رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار