مدیر فرودگاه همدان حفظ پرواز همدان ـ دبی را در گرواستقبال مردم دانست.
کد خبر: ۴۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 04 June 2015
 مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه حفظ پرواز همدان ـ دبی نیازمند استقبال مردم است، گفت: بازاریابی و انتخاب این پرواز از سوی مردم به استمرار برقراری آن کمک می‌کند. 

به گزارش فارس ، پرواز همدان ـ دبی 25 اسفند ماه برقرار شد و نخستین پرواز با ظرفیت تقریباً پر به سمت امارات پرواز کرد. اما از همان ابتدا مسئولان همدان درصدد حفظ این پرواز برای برقراری راه ارتباطی همدان به برون‌مرزی بودند و از مردم تقاضا کردند که پروازهای خود را از همدان انجام دهند.

گویا با وجود گذشت قریب به سه ماه از برقراری پرواز همدان ـ دبی پروازها رونق خود را از دست داده و پروازها با ظرفیت کامل انجام نمی‌شود و با وجود اینکه همدان به عنوان پایلوت غرب کشور، سایر استان‌های همجوار را نیز در پروازها پوشش می‌دهد، اما همچنان در زمینه پر کردن ظرفیت پروازها مشکلاتی وجود دارد.

بر این اساس با توجه به عدم استقبال کافی مردم از پرواز همدان ـ دبی، مسئولان فرودگاه همدان در این هفته با نماینده شرکت هواپیمایی امارات در همدان جلسه هماهنگی را برگزار کردند.

با توجه به اینکه همدان با برقراری پرواز دبی، به نوعی عنوان فرودگاه بین‌المللی را از آن خود کرد بر این اساس برای حفظ این پرواز این جلسه با حضور آژانس‌های مسافرتی از دو استان مجاور و نمایندگان شرکت هواپیمایی امارات برگزار شد.

مدیر فرودگاه همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه برای حفظ پرواز دبی ـ همدان، جلساتی با نمایندگان اماراتی آژانس‌های مسافرتی برگزار شد، اظهار کرد: بر این اساس طبق روال قبل همان یک پرواز دبی ـ همدان برقرار است که بازاریابی و انتخاب این پرواز از سوی مردم به استمرار برقراری آن کمک می‌کند.

اردشیر کیخایی با بیان اینکه با افزایش میزان مسافران این پرواز قابلیت افزایش به دو پرواز را دارد، تصریح کرد: اگر تعداد مسافران دبی افزایش یابد، دومین پرواز و در صورت افزایش تقاضا، تا سه پرواز قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه مردم سعی بر انتخاب سفر خود از همدان کنند، افزود: بر اساس اطلاعات و آماری که آژانس‌ها به ما می‌دهند بیشتر مردم از تهران پرواز می‌کنند.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه تا 6 ماه پرواز دبی ـ همدان برنامه‌ای ادامه می‌یابد، افزود: ضمن هماهنگی با نمایندگان شرکت هواپیمایی امارات، این پروازهای برنامه‌ای آغاز شده و در صورت موافقت سپس چارتری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار