هشتمین گردهمایی سیاسی سالانه فرماندهان یگانهای ارتش در مشهد ویژه دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 08 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، مشاور عالی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش در مشهد مقدس گفت: ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت اقتداری دیگر برای کشور خلق خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدقاسم وفا گفت:دشمن در سالهای گذشته ملت را  از رای دادن نهی می کردند،اما الان با توجه به اهداف خود به سمت یه کاندید مشخص که اهداف و سلایق آنها را دنبال می کند سوق می دهند .
وی گفت: بعضی از مسئولان  به مقاومت ایران در برابر تهدیدها و تحریمها اعتماد ندارند. و می گویند خرچی بیشتر اعتماد و اعتبار استکبار را جلب کنیم دیگر سایر کشورها جرات تعرض به کشور را ندارند.
وی در ادامه اظهار کرد:در حال حاضر مرزهای امنیتی ما در خارج از مرزهای کشور میباشد که مایه افتخار ماست و سبب گردیده جزو امن ترین کشورها هستیم.
ایشان ارتقاء سطح امنیتی،رشد اقتصادی و رسیدگی به قشر ضعیف جامعه،افزایش صنعت تولید برای زدودن بیکاری جوانان را از شاخصه های یک رییس جمهور برشمرد.
در ادامه این برنامه امیر سرتیپ دوم ستاد محمد اکرمی نیا ضمن حضور کارکنان و خانواده های آنان در ۲۹ اردیبهشت در پای صندوقهای رای بر بصیرت و روشنگری آنان برای انتخاب کاندید اصلح تاکید کرد.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده ملت ، موجبات ناامیدی و یاس را برای دشمنان ،استکبار جهانی و آنهایی که چشم طمع به ایران را دارند فراهم می کند.
وی همچنین ثبات امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از دیگر تاثیرگزاری مردم و حضور آنان در پای صندوقهای رای برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار