مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از تخلیه و بارگیری ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ تن انواع کالا و همچنین افزایش ۷۰ درصدی صادرات غیرنفتی در فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 01 May 2017



















به گزارش تابناک کیش؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از تخلیه و بارگیری ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ تن انواع کالا و همچنین افزایش ۷۰ درصدی صادرات غیرنفتی در فروردین ماه خبر داد.

افزایش جابجایی کالا در جزیره کیش
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران(مانا)؛ احمد شهریاری اظهار داشت: از این میزان، ۸۶ هزار و ۹۹۹ تن به کالای غیر نفتی و ۲۱ هزار و ۳۵۱ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی در این بندر را ۳۵۵ تن با رشد ۷۰ درصدی و حجم واردات این گونه کالا‌ها را یک هزار و ۷۹۹ تن اعلام کرد.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از کابوتاژ ۸۴ هزار و ۸۴۵ تن کالای غیر نفتی در این بندر هم خبر داد.

شهریاری ضمن اشاره به ترابری ۱۶۳ هزار و ۷۳۹ نفر مسافر از طریق این بندر طی سال جاری گفت: علاوه بر فعالیت‌های مسافری، ۸۷ هزار و ۷۵۱ نفر، گشت دریایی با شناورهای تفریحی در آب‌های جزیره مرجانی کیش را تجربه کردند که این بخش از فعالیت‌های دریایی طی سال جاری ۳ درصد افزایش داشته است.

وی مجموع تردد شناور‌ها به بندر کیش طی نخسین ماه سال جاری را یکهزار و ۴۶۱ فروند اعلام کرد و افزود: در این مدت، جابجایی ۳۵ هزار و ۸۷۸ دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب به ثبت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار