عضو تیم ملی پرورش اندام ایران:
عضو تیم ملی پرورش اندام ایران گفت: رئیس‌جمهور آینده باید آسیب‌های اجتماعی را کم کند و کاندیداها از برنامه‌هایشان در حوزه ورزش هم بگویند.
کد خبر: ۴۱۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 01 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی احمدی در گفت‌وگو با فارس ابتدا درباره سطح رقابت‌های جهانی تایلند اظهار کرد: مسابقات از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود و ورزشکاران ایرانی هم خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: ورزش پرورش اندام در کشور جا افتاده است و علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و شاهد حضور پررنگ جوانان در باشگاه‌های بدن‌سازی هستیم.

عضو تیم ملی پرورش اندام ایران مکمل‌های ویژه پرورش اندام را تکمیل‌کننده غذا دانست و افزود: ما ورزشکاران پرورش اندام برای این مکمل مصرف می‌کنیم که تغذیه خوبی نداریم و به خاطر تکمیل برخی مواد در بدن مکمل استفاده می‌شود.

احمدی همچنین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنده اگر رئیس‌جمهور می‌شدم، توجه به اشتغال جوانان را سرلوحه کارم قرار می‌دادم، اضافه کرد: نبود اشتغال به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور می‌شدم، باشگاه‌های ورزشی بیشتری را افتتاح می‌کردم و اهمیت بیشتری برای ورزش قائل می‌شدم و در هر محلی، باشگاه ورزشی دایر می‌کردم تا آسیب‌های اجتماعی هم کمتر شود.

عضو تیم ملی پرورش اندام ایران با اشاره به برگزاری نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: کاندیداها باید در مناظرات خود به برناهایشان در حوزه ورزش هم بپردازند تا ورزشکاران بدانند باید به چه فردی رأی بدهند تا سطح ورزش ارتقا پیدا کند.

احمدی با بیان اینکه رئیس‌جمهور دولت دوازدهم در انتخاب وزیر ورزش و جوانان دقت کند، تصریح کرد: انتخاب وزیری از جنس ورزش برای هدایت وزارت ورزش و جوانان بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: ملت ایران این بار هم در ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار