امام جمعه ایلام گفت: بانک‌ها می‌توانند با پرداخت تسهیلات به موقع و کارشناسی شده نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق تولید داشته باشند.
کد خبر: ۴۰۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 11 April 2017

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی  در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه ایلام اظهار داشت: توفیقات حاصله در ایران اسلامی حاصل تلاش دانشمندان جوان ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به جایگاه رفیع علمی و نظامی ایران اسلامی در منطقه و جهان پرداخت و گفت: با وجود توطئه‌های نظام سلطه دستاوردهای هسته‌ای و پیشرفت‌های پزشکی کشورمان مرهون زحمات دانشمندان متعهد ایرانی است.

همچنین امام جمعه ایلام در دیدار با مدیران بانک‌های استان ایلام گفت: بانک‌ها می‌توانند با پرداخت تسهیلات به موقع و کارشناسی شده نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق تولید داشته باشند.

لطفی تصریح کرد: با تعامل و تفاهم و نیز با پشتیبانی بانک‌ها ما در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم خواهیم بود.

در این دیدار علی اشرف یوسفی مدیر هماهنگی امور شعب بانک‌های استان ایلام گزارشی از برنامه‌های خود در خصوص پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغالزا در استان ایلام ارائه کرد.

همچنین محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت جذب هیات علمی ایجاد رشته‌های جدید تحصیلی متناسب با نیاز استان ایلام در این دانشگاه ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار