استاندار 'حمص' در سوریه گفت: سیاست سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی با حمله آمریکا تغییر نمی کند.
کد خبر: ۴۰۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 07 April 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از جماران، طلال برازی افزود: پایگاه هوایی شعیرات وظیفه پشتیبانی از نیروهای مسلح در مبارزه با داعش و تامین امنیت میدان های نفتی و گازی در استان حمص را برعهده دارد و نقش مهمی در آزادسازی تدمر ایفا کرد.
استاندار حمص: سیاست ما با حمله آمریکا تغییر نمی کند 
وی اضافه کرد: حمله آمریکا در راستای خدمت به گروه های تروریستی و داعش است.
برازی با ذکر اینکه 'عملیات امداد و نجات در پایگاه هوایی شعیرات از دو ساعت پیش ادامه دارد و نیروهای آتش نشانی در حال خاموش کردن آتش هستند'، ادامه داد: خسارت های مادی حمله آمریکا بیش از تلفات و خسارت های انسانی است.
استاندار حمص افزود: حمله آمریکا به فرودگاه نظامی شعیرات شماری شهید و زخمی بر جای گذاشته است و هنوز برای ارزیابی خسارت های وارد شده به پایگاه هوایی شعیرات زود است.
برازی اضافه کرد: این نخستین آمریکا یا رژیم صهیونیستی نیست و ممکن است آخرین تجاوز نیز نباشد و این اقدام آمریکا پس از شکست های تروریست ها در کسب دستاوردهای جدید میدانی انجام شد. این اقدام برای بالابردن روحیه تروریست ها انجام شد و نشانه ای واضح از حمایت آمریکا از گروه های تروریستی است.
نخستین حمله مستقیم آمریکا در دوره ترامپ به مواضع ارتش سوریه بامداد جمعه با شلیک 59 موشک به پایگاه هوایی شعیرات در استان حمص آغاز شد.
این حمله موشکی بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل و کنگره آمریکا و از ناوهای آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه و به بهانه حمله شیمیایی به خان شیخون در استان ادلب انجام شده است.
این در حالیست که دولت سوریه به کارگیری هر گونه سلاح شیمیایی را رد کرده است.
ارتش سوریه در شرق استان حمص با گروه تروریستی داعش و در شمال آن با گروه تروریستی جبهه النصره مبارزه می کند
برچسب ها: حمص ، حمله آمریکا ، سوریه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار