گسترش فولاد- استقلال؛
در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال استقلال میهمان تیم گسترش فولادتبریز است.
کد خبر: ۴۰۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 05 April 2017

به گزارش تابناک تبریز در روز دوم برگزاری بازی های هغته بیست و ششم فردا پنج شنبه ، استقلال  مهمان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

 
گسترش فولاد تبریز-استقلال تهران-ساعت 17:30-ورزشگاه بنیان دیزل
رضا کرمانشاهی-بابک داوری-هادی طوسی-سعاد وفا پیشه-ناظر:حسین نجاتی
 

 گسترشی ها که بعد از تساوی در دربی مقابل تراکتورسازان، شاگردان قلعه نوعی رتبه دومی را از دست دادند و همین استقلال تهران جایشان را در رتبه دومی گرفت، در صدد توقف استقلال تهران در تبریز بوده تا راه را برای صعود تراکتورسازان هموار کنند.

 
گسترشی ها با 32 امتیاز در رده ی هشتم قرار دارند و در صورت کسب سه امتیاز میتوانند در جدول در صورت توقف حریفان بالانشین خود تا رتبه ی پنجمی صعود کنند.

استقلال تهران بعد از هفته هفدهم لیگ و شکست 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان، از 8 بازی انجام شده 7 پیروزی و یک تساوی گرفتند تا خود را به رده دوم جدول برسانند و بالاتر از تیم تراکتورسازی بایستند. استقلال برای کم کردن فاصله امتیازی‌ با پرسپولیس صدرنشین به مصاف تیم دوم تبریز می‌رود.

استقلال تهران آن هم در حالیکه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به دلیل اخراج در بازی با فولاد از روی سکوها بازی را نظاره‌گر خواهد بود. کاوه رضایی هم در این بازی به دلیل محرومیت در ترکیب استقلال غایب است. امید نورافکن هم به دلیل درگیری با هم‌تیمی‌هایش در این بازی غایب خواهد بود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :