معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مجمع خیرین ازدواج استان تهران بهار سال جاری ثبت می‌شود و به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۴۰۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 03 April 2017
مهران سرپرست، افزود: دو جلسه با حضور خیرین حوزه ازدواج برگزار کردیم. هدف از تشکیل مجمع خیرین ازدواج را برای آنان توضیح دادیم.  در جلسه دوم تعداد بیشتری شرکت کردند. به کمک سمن‌هایی که با ادارات همکاری می‌کنند، خیرین حوزه ازدواج را شناسایی می‌کنیم. تعداد آنان به ۱۴ نفر رسیده است.ضمن تقویت هسته مرکزی مجمع خیرین ازدواج استان تهران، یکی از سازمان‌های مردم نهاد در تلاش است تا مجوز مجمع را از اداره ثبت شرکت‌ها بگیرد. 

وی با بیان اینکه در سال جاری صددرصد رتبه اول را در حوزه جوانان کسب می‌کنیم،گفت: استان تهران در ساختار وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک استان ویژه محسوب می‌شود و ما اقدامات مختلفی را در سال‌ ۹۵ برای حوزه جوانان انجام دادیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اذعان کرد: بر اساس ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان، استان تهران از سال ۹۲تا ۹۴در حوزه جوانان نقش اساسی و محوری خود را به عنوان پایتخت نداشت اما در حال حاضر  در زمینه انجام ماموریت سمن‌های جوانان در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، اول است.

سرپرست در پایان با اشاره برگزاری ستاد ساماندهی استانی و شهرستانی به عنوان یکی از اقدامات انجام شده در حوزه جوانان در سال‌های اخیر گفت: ستادهای ساماندهی جوانان به عنوان محور تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه جوانان بسیار مهم هستند. در این جهت در سال ۹۵  سه ستاد ساماندهی استانی برگزار کردیم. برپایی ستادهای شهرستانی نیز رشد ۱۳۰ درصدی داشت. حدود ۱۴ کمیته تخصصی استانی ذیل ستاد ساماندهی استان تشکل دادیم که از جمله آن‌ها می‌توان به  اشتغال،مشارکت‌های اجتماعی،آسیب‌های اجتماعی،اوقات فراغت،فضای مجازی،ازدواج و تعالی خانواده و کمیته «پیگیری مصوبات سایر کمیته‌ها و ستاد ساماندهی استان» اشاره کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار