کد خبر: ۴۰۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 31 March 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بایستی سلایق سیاسی و جناحی خود را در طول برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا کنار بگذاریم تا از تمامی قابلیت‌های موجود در استان اردبیل برای برگزاری مناسب مسابقات استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر نصیری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مسابقات والیبال امیدهای آسیا که از اواسط اردیبهشت‌ماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی حادث شده در استان اردبیل خواهد بود و تاکنون برگزاری چنین رویداد بزرگ ورزشی در استان اردبیل سابقه نداشته است.

وی افزود: با برگزاری مناسب رقابت‌های آسیایی والیبال، توانمندی‌های کشور عزیزمان بار دیگر در منصه ظهور دیدگان جهانیان قرار خواهد گرفت و در تلاش برای میزبانی شایسته استان اردبیل از این رقابت‌ها خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: در صورت برگزاری باشکوه این مسابقات، از پیامدهای بی‌شمار و مثبت این رقابت‌ها بهره‌مند خواهیم شد و با معرفی هرچه بهتر قابیلت‌های متعدد موجود در استان اردبیل، می‌توانیم در این زمینه نیز موفق عمل کنیم.

نصیری یادآور شد: بایستی تمامی مسؤولان و افراد سلایق سیاسی و جناحی خود را در طول برگزاری این رقابت‌ها کنار بگذارند تا از تمامی قابلیت‌های موجود در استان در جهت برگزاری کم عیب و نقص مسابقات و استقبال مناسب از میهمانان حاضر در این رقابت‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار