کد خبر: ۳۹۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴ 12 March 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس ورزش و جوانان بافق گفت: با حمایت مسوولان می توان 30درصد جوانها را از پاتوقها به سمت ورزش سوق و از دام اعتیاد نجات داد.
رضا نارگانی اظهار داشت: راهکار پیشگیری از پاتوق نشینی جوانان بافقی،حمایت مالی و معنوی مسوولان از ورزش این شهرستان است.
رئیس ورزش و جوانان بافق گفت: 32 هیئت ورزشی در سطح این شهرستان وجود دارد که با فعالیت قوی آنها و حمایت دستگاههای متولی مخصوصا شورای شهر و شهرداری، حداقل 30 درصد جوانان که اکنون وقت خود را در پاتوق ها به بطالت می گذرانند جذب رشته های ورزشی مورد علاقه خود می شوند.
وی اجرای طرح ساخت استادیوم 15 هزار نفری تختی و عملیاتی شدن زمین چمن مصنوعی در محلات شهر بافق را خاطر نشان کرد و گفت: تکمیل این استادیوم در گرو اعتبارت ملی است و برای اینکه بتوان از این اعتبارات استفاده کرد باید ساخت این مجموعه 40 درصد، پیشرفت کار داشته باشد.
وی افزود: هم اکنون باهمکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق فندانسیون قسمت سکوی تماشاچیان استادیوم تختی،بسته شده و اگر شورای اسلامی شهر بافق 300 میلیون تومان به این طرح کمک کند می توان برای تکمیل آن از اعتبارات ملی بهره گرفت.
نارگانی، پیشنهاد ایجاد زمین چمن مصنوعی در محلات پر جمعیت شهر بافق را ارائه و خاطر نشان کرد: اگرشورای شهر و شهرداری دراین زمینه مساعدت کنند، زمین های چمن به ابعاد 25 * 45 با هزینه حدود 100 میلیون تومان با نام شهرداری بافق ساخته می شود.
این مسوول بابیان اینکه استعداد و توانایی های خوب در جوانان و نوجوانان بافقی در رشته فوتبال وجود دارد افزود: هم اینک دو تیم انصار و پردیس در لیگ برتر فوتبال استان یزد در بالا جدول رده بندی قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی زمین چمن تختی به خاطر فرسودگی و نا همواری، مناسب شهر بافق و تمرین های مسابقات لیگ برتر فوتبال نیست.
نارگانی ابراز امیدواری کرد: هزینه چمن مصنوعی حدود 900 میلیون تومان با کمک مسوولان و شرکتهای معدنی شهرستان بافق تامین شود که هم برای تمرینات تیم های فوتبال هم برگزاری مسابقات در این شهرستان زمینی مناسب و درخور ورزشکاران بافقی و علاقمندان به فوتبال فراهم آید.
سر پرست اداره ورزش وجوانان بافق به قهرمانی مبینا فلاح کماندار بافقی اشاره کرد و با بیان اینکه وجود اینچنین ورزشکاران،یاد آوری برای مسوولان شهرستان بافق است افزود: غیرت و پشتکاری درجوانان این خطه کویری وجود دارد که در سطح استان کم نظیر است و اگر از ورزشگاران و تیمهای ورزشی حمایت شود این شهر در استان و کشور و صحنه های بین الملل خواهد درخشید.
32 هئیت ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که 16 هیات فعال و بقیه غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار