سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه گفت: مسوولان باید ارزش و قدر حضور این تیم درلیگ برتر را بدانند.
کد خبر: ۳۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 25 May 2015
تابناک بوشهر: حیدر نیکونژاد روزدوشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم برای حضور موفق درلیگ برترساحلی به حمایت و مساعدت همه جانبه مسوولان استان بوشهر و شهرستان نیاز دارد که تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی اضافه کرد: مسوولان نباید نسبت به تیمی که به عنوان نماینده استان بوشهر به لیگ برتر راه یافته بی تفاوت باشند بلکه باید دست این تیم را بگیرند.

وی بیان کرد: این تیم پارسال درلیگ دسته یکم فوتبال ساحلی کشور با کسب مقام اول به لیگ برتر راه یافت اما کادرفنی و بازیکنان این تیم ازسوی مسوولان تشویق وحمایت نشدند.

سرمربی موج گناوه گفت: این مشکل و وضعیت حاد مالی دست به دست هم داده تا این تیم نتواند درلیگ برتر موفق ظاهر شود.

وی افزود: تیم های لیگ برتری علاوه براین که ازسوی مسوولان حمایت مالی می شوند، اسپانسر هم دارند که این تیم از آن محروم است.

نیکونژاد گفت: بی پولی سبب شده تا نتوانیم حداقل یک مهره کلیدی برای این تیم جذب و با توجه به بازی های باقیمانده این تیم درلیگ برتر ازمسوولان انتظار داریم دست این تیم را بگیرند تا بتوانیم درمقابل حریفان نتیجه گیری کنیم.

وی همراهی و حمایت اورژانس این شهر در دیدارهای این تیم با حریفان ضروری دانست و افزود: از اورژانس انتظار داریم دربازی های آینده این تیم را به عنوان میزبان همراهی کند.

سرمربی موج گناوه از همکاری پزشکان منصوری و نقی نیا که در طول بازی های خانگی در کنار این تیم بودند، قدردانی کرد.

تیم فوتبال موج گناوه در سه بازی انجام شده خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امتیازی کسب نکرده است و در قعر جدول قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار