تیم های فوتبال سایپا واستقلال تهران در اولین بازی از هفته بیست وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 08 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ برای استقلال در این دیدار،حسینی،جانواریو،غفوری،مجید حسینی،زکی پور،ابراهیمی،باقری،انصاری،اسماعیلی فقربانی ورضایی بازی کردند.
 
نارنجی پوشان سایپا با ترکیب،فلاح زاده،صادقی،عزت الله پورقاز،شاه علی دوست،ترابی،رضایی،شیری،مشکل پور،خالدی،جعفری وایوب کلانتری به مصاف آبی ها رفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه8 ضربه سر کاوه رضایی از کناردروازه سایپا به بیرون رفت.دقیقه15 اریال امید ابراهیمی توسط مدافع سایپا دور شد، در ادامه شوت مهدی ترابی در دستان حسینی قرار گرفت.دقیقه17 ارسال خالدی در اختیار سنگربان آبی ها قرار گرفت. در ادامه توپ در اختیار استقلالی ها قرار گرفت و ضربه اسماعیلی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.دقیقه22 سانتر کاوه رضایی به قربانی رسید وضربه سرخطرناک این بازیکن با برخورد به خالدی به کرنر رفت.دقیقه23 ضربه وریا غفوری از بالای دروازه نارنجی پوشان به بیرون رفت.
 
دقیقه 35 ضربه آزادکلانتری از کناردروازه استقلال راهی اوت شد.دقیقه 41 ارسال امید ابراهیمی با ضربه سر فرشید باقری وارد دروازه سایپا شد تا آبی ها با یک گل از حریف خود پیش افتند.دقیقه 43 ارسال کلانتری از جناح راست با ضربه سر استقلالی ها دو شد تا بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود شاگردان منصوریان به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه47 ضربه اسماعیلی در اختیار فلاح زاده قرار گرفت.دقیقه51 ضربه خالدی بیه کرنر رفت.در ادامه ضربه سر رضا جعفری به بیرون رفت. دقیقه56 ضربه انصاری از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه61 ضربه کلانتری در اختیار حسینی قرار گرفت.دقیقه66 ضربه شاه لی دوست از بالای دروازه شاگردان منصوریان به بیرون رفت.
 
دقیقه70 موقعیت تک به تک زکی پور توسط مدافع سایپا دور شد.دقیقه74 ضربه غلامرضا رضایی درازکش در اختیار سیدحسین حسینی قرار گرفت.دقیقه 82 ارسال ترابی با ضربه پورقاز به کرنر رفت.دقیقه88 شوت بهنام برزای از کناردروازه سایپا به بیرون رفت.دقیقه89 ارسال مستقیم کلانتری توسط حسینی به کرنر رفت در ادامه روی ضربه کرنر عزت الله پورقاز گل تساوی را به ثمررساند.دقیقه 90 ضربه آزاد امید ابراهیمی در اختیار فلاح زاده قرار گرفت.دقیقه93 ضربه کاوه رضایی با برخورد به مدافع سایپا به کرنر رفت در ادامه ضربه کرنر توسط پادوانی وارد دروازه سایپا شد تا استقلال در پایان برنده این دیدار لقب گیرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار