با حضور مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور
با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان نیر دکتر مرتضی طالع ماسوله مشاور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور برای سخنرانی در این همایش به این برنامه دعوت شده است.
کد خبر: ۳۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 25 May 2015

همایش زمین پاک شعار نیست در محل دپوی شهرستان نیر برگزار می شود.

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر صمدی فرماندار نیر در این رابطه گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در ضرورت حفاظت محیط زیست همایشی با عنوان زمین پاک شعار نیست در محل دپوی شهرستان نیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در راستای استفاده از ظرفیت های شعار سال "دولت و ملت همدلی و همزبانی" نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری صورت خواهد گرفت.

صمدی تصریح کرد: در این همایش مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین فعالان محیط زیستی استان اردبیل حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه ساعت 10 روز سه شنبه 5 خردادماه سال جاری در شهرستان نیر اجرا خواهد شد.

همچنین صادق پناهی روزنامه نگار و فعال محیط زیست در رابطه با برگزاری این برنامه گفت: زباله یک سرمایه ملی است که باید به جای دفن کردن به فکر بازگرداندن آن به چرخه زندگی باشیم.

وی افزود: جای خوشحالی است که نهضت محیط زیستی در استان اردبیل در حال طی کردن مسیری امیدوار کننده در سال جاری در جهت حفاظت از محیط زیست است.

این فعال محیط زیستی تصریح کرد: در همایش روز سه شنبه پیامی از طرف کمال پیرموذن عضو هئیت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

پناهی خاطر نشان کرد: اجرای این همایش در استان اردبیل به خوبی نشان می دهد که فعالان محیط زیست استان اردبیل در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

الیار عاصمی زاده مسئول انجمن رفتگران طبیعت استان اردبیل نیز در رابطه با این همایش گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان نیر دکتر مرتضی طالع ماسوله مشاور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور برای سخنرانی در این همایش به این برنامه دعوت شده است.

وی از فرمانداری نیر در پذیرش برگزاری این همایش محیط زیستی تشکر کرد.

دبیر دوره ای گروه کاری تشکل های گردشگری حامی توسعه پایدار کشور ابراز امیدواری کرد با برگزاری این همایش در یکی از ناپاک ترین نقاط استان بتوانیم شاهد به کارگیری روشهای کارآمد در مدیریت پسماند در استان اردبیل باشیم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار