در اولین نمایش با پیراهن آنژی در لیگ برتر روسیه کارت قرمز گرفت تا استارت ناامیدکننده ای در تیم جدید به ثبت برساند.
کد خبر: ۳۹۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 07 March 2017

به گزارش تابناک : سعید عزت الهی بعد از حضور قرضی در آنژی ماخاج کالا شب گذشته برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت تا بلکه مقابل روبین کازان طعم اولین برد را بچشد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا با شکست آنژی در خانه تمام کاسه کوزه ها سر این بازیکن شکسته شود.

 


آلکساندر گریگوریان، سرمربی آنژی بعد از این شکست با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنانش گفت: ما یک ضربه پنالتی را از دست دادیم و برتری نسبت به حریف داشتیم. نمی‌خواهم بگویم که در نیمه‌اول قادر به تحقق بخشیدن تمام برنامه‌های خود بودیم زیرا در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.در نیمه دوم قدرت تهاجمی آنژی کاهش پیدا کرد اما تحت هیچ شرایطی مستحق شکست برابر روبین‌کازان نبودیم. نقش اصلی شکست آنژی را اخراج یک بازیکن ما (سعید عزت‌اللهی) داشت و تاثیرگذار در نتیجه نهایی بود. البته اشتباهاتی نیز مرتکب شدیم اما انصافا مستحق شکست نبودیم و می توانستیم با تساوی به کار خود پایان دهیم». 


سعید عزت الهی با پیراهن شماره 6 آنژی در دقیقه 77 از زمین اخراج شد ضمن این که مهاجم شماره 11 این تیم نیز در نیمه اول ضربه پنالتی را از دست داد تا همه چیز دست به دست هم داده و زمینه شکست عجیب ترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر روسیه با ملی پوش ایرانی را فراهم کند.



منبع : ورزش 3

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار