میخائیل بوگدانف گفت گروه های مخالف اگر بر شرط سرنگونی نظام سوریه اصرار کنند،هیچ راه حلی برای بحران سوریه به دست نخواهد آمد.
کد خبر: ۳۸۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 05 March 2017
به گزارش تابناک : میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده رئیس جمهور این کشور به منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تاکید کرد در صورتی که گروه های مخالف نظام سوریه بر شرط سرنگونی نظام اصرار کنند، هیچ راه حلی برای بحران سوریه به دست نخواهد آمد. 
بوگدانف در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «الحیات» چاپ لندن همچنین درباره سناریوهای تقسیم منطقه در صورتی که تلاش ها برای حل سیاسی بحران ها با شکست مواجه شود هشدار داد. وی ضمن تاکید بر پایبندی کامل مسکو به قوانین و قطعنامه های بین المللی، این قوانین و قطعنامه ها را نقشه‌های راه برای پایان دادن به بحران ها در سوریه و یمن و لیبی و دیگر کشورهای منطقه دانست. 
بوگدانف به تلاش های روسیه برای میزبانی گفتگو بین کشورهای عربی و ایران اشاره کرد. وی از نقش روسیه و دورنمای تفاهم با واشنگتن بر سر مجموعه ای از پرونده های حل نشده از اروپا تا خاورمیانه سخن گفت و بر حمایت کشورش از راه حل تشکیل دو کشور و پایان مناقشه اسرائیلی- فلسطینی بر اساس قطعنامه های بین المللی و طرح صلح اتحادیه عرب تاکید کرد. 



منبع : صداد و سیما
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار