استقلال 1-1 سیاه جامگان؛
تیم فوتبال استقلال تهران در خانه دو امتیاز از دست داد.
کد خبر: ۳۸۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 04 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و سیاه جامگان مشهد از ساعت 17:25 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات تقسیم شود. اکبر میثاقیان در نخستین حضور خود روی نیمکت سیاه جامگان توانست یک امتیاز شیرین کسب کند تا دست علیمنصور از برد کوتاه شود.
در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد اما هر دو تیم بارها تلاش کردند که به دروازه حریف نزدیک شوند. دقیقه 17، محسن کریمی در موقعیت بسیار خوبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما توپش با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 20، شوت هافبک سیاه جامگان هم با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال بیرون رفت.
دقیقه 30، استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. امید ابراهیمی توپ را به روی دروازه فرستاد اما مدافعان تیم مهمان آن را دور کردند. دقیقه 32، ضدحمله سریع سیاه جامگان موقعیت خوبی برای گلزنی بازیکنان این تیم فراهم کرد اما پاس رو به بیرون گوران یرکوویچ که به خوبی به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرده بود به خوبی به بادامکی نرسید و فرصت از دست رفت.
دقیقه 34، ابراهیمی شوت محکم و زیبایی به سمت دروازه تیم مشهدی زد اما دروازه‌بان تیم مهمان با واکنشی زیبا توپ را مهار کرد. دقیقه 40، بادامکی که داخل محوطه جریمه استقلال به توپ رسیده بود، با ضربه‌ای محکم توپ را به بیرون زد.
دقیقه 41، محسن کریمی شوت زیبایی زد که با توپ بدشانسی‌اش به تیر دروازه خورد و به زمین برگشت. دقیقه 44، روی ضدحمله سریع بازیکنان سیاه جامگان و اشتباه پادوانی، توپ در محوطه جریمه به یرکوویچ رسید که او با ضربه ای زمینی گل اول بازی را از میان پاهای سیدحسین حسینی به تیم سابقش زد.
در نیمه دوم و دقیقه 50، امید ابراهیمی از روی ضربه کاشته اقدام به شوتزنی کرد که با واکنش ناصری همراه شد. ضدحمله خطرناک برای سیاه جامگان دقیقه 58 می توانست خطرساز شود ولی شوت سیف اللهی را حسینی به کرنر فرستاد.
پاس دیدنی کاوه رضایی برای علی قربانی این بازیکن را در دقیقه 60 در موقعیت خوبی قرار داد ولی شوت او را مدافعان سیاه جامگان بلوکه کردند.موقعیت خوب برای استقلال را فرشید اسماعیلی در دقیقه 61 در مقابل محوطه شش قدم زد ولی دروازه بان سیاه جامگان آن را برگرداند.
در ادامه تیم فوتبال استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که ابراهیمی این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود. ضربه آکروباتیک دیدنی علی قربانی در دقیقه 74 را ناصری با واکنشی استثنایی به کرنر فرستاد.بازیکنان سیاه جامگان بعد از هر مصدومیتی، زمان قابل توجهی روی زمین می افتادند و این مسئله باعث شده تا حاضران در ورزشگاه، تیم سیاه جامگان را به ضدفوتبال متهم کنند.
ضربه سر قربانی روی ارسال نورافکن را ناصری دروازه بان سیاه جامگان در دقیقه 79 در آغوش گرفت.در نهایت حملات بازیکنان دو تیم ثمری نداشت و بازی با همان تساوی یک به یک خاتمه یافت تا اکبر میثاقیان اولین امتیاز خود را با سیاه جامگان به دست بیاورد. با این نتیجه، استقلال 41 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.
هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ساعت: 17:25
داور: محمد حسین زاهدی فر/ کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و حمید عمزه
اخطار: علیرضا جلیلی (66) از سیاه جامگان و یعقوب کریمی (71) از استقلال
ترکیب استقلال:
حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، رابسون، میلاد زکی پور(66 یعقوب کریمی)، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، محسن کریمی(54 کاوه رضایی)، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای (76 جابر انصاری)
سرمربی : علیرضا منصوریان
ترکیب سیاه جامگان:
محمد ناصری، وحید عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی (85 مرتضی رنجبر)، روح الله سیف اللهی، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ(75 محسن آذرباد) و سالار افراسیابی(69 میثم حسینی)
سرمربی: اکبر میثاقیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار