یکی از خیرین نام آشنای مدرسه‌ساز که به همراه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از مدرسه ابتدایی روستای تازه‌کند شریف‌آباد بازدید کرده بود از افتتاح چهار مدرسه تا اوایل مهر سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان این بازدید که صبح امروز با همراهی جمعی از اهالی روستا و با استقبال گرم دانش‌آموزان از این خیر مدرسه‌ساز انجام شد، حاج مالک جعفرزاده خیر نام آشنایی که به یاد اسرای کربلا 84 مدرسه می‌سازد با حضور در جمع دانش‌‌آموزان مقطع ابتدایی این روستا پای صبحت‌ها و درد دل‌های آنها نشست تا نسبت به رفع کمبودها و تعمیر و بهسازی مدارس آنها اقدام کند.

این خیر نام آشنا افزود: بنده با مشاهده این مدرسه که در وضعیتی نامطلوب قرار دارد و از برخی امکانات ابتدایی بی‌بهره است آزرده خاطر می‌شوم و قول می‌دهم در حد توان نسبت به رفع و حل مشکلات این مدرسه و تکمیل مدرسه جدیدی که در حال احداث است بتوانیم نسل آینده را شایسته، بهتر و عزتمندانه‌تر از این وضعیت تربیت کنیم.

وی گفت: بنده به یاد اسرای کربلا 84 مدرسه را احداث می‌کنم که تاکنون بیش از 25 واحد آموزشی را در مناطق مختلف با اولویت روستاها و مناطق محروم احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش داده‌ام.

خیر نام آشنای مدرسه‌ساز یادآور شد: قرار است چهار مدرسه جدید نیز تا مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش شود که امیدواریم خداوند متعال این حرکت خیرخواهانه را از ما قبول کند.

جعفرزاده اظهار امیدواری کرد: در سایه تلاش معلمان و مجموعه کادر آموزشی از بین دانش‌آموزان و محصلان امروز در آینده بتوانیم دانشمندان و بزرگان بسیاری را تحویل جامعه دهیم.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز حضور داشت حاج مالک جعفرزاده خیر نام آشنای اردبیل ضمن بازدید از دبستان حر بن ‌ریاحی تازه‌کند شریف‌آباد و قرار گرفتن در جریان نارسایی‌های این مدرسه در محل احداث مدرسه جدید سه کلاسه این روستا حاضر شد و اظهار امیدواری کرد: به سرعت این مدرسه که احداث ستون‌ها پیشرفت دارد به سرعت عملیات اجرایی آن تکمیل و تا مهر ماه تحویل شود.

گفتنی است، مدرسه جدید تازه‌کند شریف‌آباد از توابع اردبیل در زمین اهدایی خیرین و به مساحت 177 مترمربع با امکانات مناسب در حال احداث است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار