مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای قزوین:
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آستانه سال جدید پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی حمل و نقل جاده‌ای استان آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، افشین پیرنون اظهار داشت: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای استان از اول اسفند ماه به صورت اینترنتی و از پانزدهم اسفند ماه به صورت توأمان «اینترنتی و حضوری» در محل پایانه‌های عمومی مسافربری و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های طرح نوروزی جابه‌جایی مسافر در سال 1396 با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره‌کل به منظور ارائه خدمات برای جابه‌جایی مسافر و به منظور رضایت مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی در سطح گسترده صورت می‌گیرد، همچنین با نهادهای دست‌اندرکار به ویژه پلیس راه برای کنترل شرایط لازم برای رانندگان، استانداردهای فنی وسایل‌ نقلیه به ویژه ناوگان کمکی هماهنگ‌های لازم به عمل آمده است تا افزایش ایمنی و آسایش در جریان ترافیک محورهای استان در ایام نوروز تأمین شود.

پیرنون یادآور شد: همچنین خدمات امداد خودرو و جرثقیل‌های امداد جاده‌ای به صورت شبانه‌روزی توسط شرکت‌های خدمات خودرویی ارائه می‌شود و تشکیل تیم نظارت و بازرسی از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی، توسط دستگاه‌های ذیربط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران از موارد پیش‌بینی شده در راستای اجرای طرح نوروزی 1396 است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تدابیر لازم برای کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره 3000143 با پیش شماره 028 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده‌کنندگان از وسایل ‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌روزی، سامانه نظارت مردمی 110120 پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات، سامانه اطلاع‌رسانی 30007070 برای ارتباط مردمی و اعلام نظر برای وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی در دستور کار است.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

پیرنون یادآور شد: این سامانه از طریق نرم افزار 141 هم قابل دسترسی است. و نرم افزار 141 از طریق برنامه بازار و یا تارنمای«www.۱۴۱.ir» به صورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار