شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: سرمایه‌های اجتماعی به ‌سادگی به دست نمی‌آید اما به ‌سادگی از دست می‌رود و باید با جلب اعتماد مردم این سرمایه‌ها را حفظ کرد و اگر درست عمل نکنیم این نعمت پایدار نمی‌ماند.
کد خبر: ۳۷۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری 20 شهر اقبالیه که  با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین، امام جمعه شهر اقبالیه، معاون دادستان قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: امنیت به عنوان زیربنای توسعه جامعه یکی از مؤلفه‌هایی است که مسؤولان باید به آن توجه بسیاری داشته باشند.

وی رضایت مردم را سرمایه مسؤولان دانست و افزود: هرگاه این اعتماد و رضایت از سوی مردم جامعه کم و یا این سرمایه کمرنگ شود، ایجاد امنیت دشوار می‌شود.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: سرمایه‌های اجتماعی به ‌سادگی به دست نمی‌آید اما به ‌سادگی از دست می‌رود و باید با جلب اعتماد مردم این سرمایه‌ها را حفظ کرد و اگر درست عمل نکنیم این نعمت پایدار نمی‌ماند.

پیری تصریح کرد: در شرایط آشوب‌زده کنونی دنیا و وجود بحران‌های بسیار در منطقه، امروز ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورها بوده که این امنیت در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم حاصل شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با عنایت الطاف خداوند و مدیریت بی‌مانند مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ناکام شده و امنیت کاملی بر سراسر کشور حکم‌فرما است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار