ناصر شریفی مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم مطرح کرده بود که جلالی قصد تیمداری در فوتسال را ندارد، اما کسی فکر نمی‌کرد به این زودی و کمتر از گذشت یک روز این موضوع تأیید شود.
کد خبر: ۳۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 19 May 2015
به گزارش تابناک قم، در حالی که هفته گذشته امیر جلالی، مالک باشگاه ماهان تندیس قم، هیئت‌مدیره جدید این باشگاه را معرفی کرده و حتی امروز صبح ناصر شریفی به‌نمایندگی از این باشگاه در جلسه قرعه‌کشی فصل جدید پرشین‌لیگ (لیگ برتر) فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته بود، حالا خبر می‌رسد باشگاه ماهان تندیس قم از تیمداری انصراف داده است.

البته صبح امروز ناصر شریفی مدیر عامل باشگاه ماهان تندیس قم مطرح کرده بود که جلالی قصد تیمداری در فوتسال را ندارد، اما کسی فکر نمی‌کرد به این زودی و کمتر از گذشت یک روز این موضوع تأیید شود.

ظهر امروز نیز عباس شیرمحمدی، مدیر کل اتباع و مهاجرین استانداری قم نیز که از او به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس نام برده می‌شد، در گفت‌وگو با فارس انصرافش را از هیئت‌مدیره باشگاه ماهان تندیس را اعلام کرده و گفت: بنده در همان جلسه به مدیریت باشگاه اعلام کردم فقط در راستای کمک به این تیم که درخواست شده بود حضور یافتم و هیچ گونه عضویتی در هیئت‌مدیره نخواهم داشت.

خاطرنشان می‌شود در اطلاعیه باشگاه ماهان تندیس آقایان عابدی، ساعدی‌نیا، اسدی، شیرمحمدی و جلالی به عنوان هیئت مدیره جدید معرفی کرده بود که عباس شیرمحمدی از عضویت خود کناره‌گیری کرد.

جلالی مالک این باشگاه نیز تصریح کرد: ما از تیمداری در فوتسال انصراف دادیم.

وی ادامه داد: تیم فوتسال را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم تحویل دادیم تا آنها برای آینده آن تصمیم‌گیری کنند.

حال باید دید که آیا اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم می‌تواند هزینه تیمداری در پرشین‌لیگ فوتسال کشور را بدهد یا بخش خصوصی دیگری تا پیش از شروع مسابقات مسئولیت اداره تیم را بر عهده خواهد گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار