دبیر هیأت کاراته قزوین خبر داد
دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری کاراته‌کای با اخلاق و سرشناس قزوینی تنها کاراته‌کای استان بوده که برای حضور در بیست و ششمین مسابقات کاراته گرند پریکس کرواسی، عازم این کشور شد.
کد خبر: ۳۵۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیش رو بودن مسابقات جاکارتا اظهار داشت: به دلیل شرکت در مسابقات برون‌مرزی، اهمیت مسابقات جاکارتا و لزوم آمادگی ملی‌پوشان از جمله کاراته‌کاها و ملی‌پوشان شاخص در مسابقات و اردوهای بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: بهمن عسگری کاراته‌کای با اخلاق و سرشناس قزوینی تنها کاراته‌کای استان بوده که برای حضور در بیست و ششمین مسابقات کاراته گرند پریکس کرواسی، عازم این کشور شد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با اشاره به اعزام بهمن عسگری به بیست و ششمین دوره از مسابقات کاراته در کشور کرواسی اضافه کرد: این قهرمان جهان، صبح امروز راهی استانبول ترکیه شد تا عازم زاگرب کرواسی شود؛ این اعزام با هماهنگی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

داوری گفت: این دوره از مسابقات تأثیر فراوانی در حفظ آمادگی و افزایش تجربه کاراته‌کاها دارد و امید است با افزایش تجربه دیگر بازیکنان و درخشش آن‌ها، شاهد حضور بیشتر کاراته‌کاهای قزوین در عرصه‌های جهانی و کسب مدال‌ها و عناوین مختلف باشیم.

این مسؤول ورزشی مطرح کرد: روز پنج‌شنبه 23 دی ماه سال جاری چهاردهمین جلسه تمرین کاراته‌کاهای تیم کانون وکلای قزوین برای حضور در لیگ برتر برگزار شد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین ضمن تشکر از مربیان حاضر در تمرینات افزود: مربیان تنها به دلیل پیشرفت و ارتقای سطح کاراته قزوین در تمرینات شرکت می‌کنند که در این تمرین بهروز اولادی، حسین صمدی، علی قاسمی و صفرعلی بیگدلی به عنوان مربی حضور داشتند.

داوری هدف از برگزاری جلسات تمرین را کسب تجربه و افزایش انگیزه کاراته‌کاها دانست و ادامه داد: به همین منظور حضور جوانان و علاقمندان در جلسات تمرینی بازیکنان که در خانه کاراته شهید حمید سیاهکالی‌مرادی برگزار می‌شود، بلامانع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار