سرپرست جدید فرمانداری ایلام روز شنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست شورای اداری این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 07 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این آیین گفت: مهمترین مقوله در سراسر دنیا در حکومت ها آرامش در کنار برقراری انسجام و وحدت در جامعه حفظ و داشتن امنیت است که این مهم در نظام جمهوری اسلامی به خوبی حفظ و پاسداری شده است.
 
حسین کلانتری اظهار کرد: در شرایط آشوب زده کنونی دنیا و وجود بحران های بسیار در منطقه، امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورها است که این امنیت در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم حاصل شده است.
 
معاون استاندار ایلام افزود: با عنایت الطاف الهی و مدیریت بی مانند رهبر معظم انقلاب، تمامی اقدامات و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ناکام شده و اینک امنیت کاملی بر سراسر کشور حکمفرما است.
 
کلانتری به برخی از اقدام ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح تحول نظام سلامت افتخاری بزرگ است که در شرایط سخت تحریم ها در کشور اجرایی شد و مردم به خوبی از برکات این طرح بهره مند شده اند.
 
وی همچنین در رابطه با تلاش های دولت برای رفع مشکلات معیشتی و ارتقای سطح اقتصادی مردم گفت: دولت به تعهداتی که به مردم داده وفادار است و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار گرفته است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی و گام های بلند دولت یازدهم در این خصوص اشاره کرد و افزود: مقوله اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی نظام و نسخه نجات بخش برای کشور است.
 
کلانتری به بحث اخیر حقوق شهروندی که از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شد نیز اشاره کرد و یادآور شد: منشور حقوق شهروندی سند معتبری است که دولت می خواهد مردم از این طریق به طور کامل حقوق خود را بشناسند و آگاهانه از حق مسلم خود دفاع کنند.
 
سرپرست جدید فرمانداری ایلام نیز در این آیین بر وحدت و همدلی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در طول مدت سه سال و نیم از زمان روی کار آمدن خود، خدمات ارزنده و ارزشمندی به مردم داشته که از جمله آنها بحث اعتماد سازی بین ملت و دولت است.
 
معروف بسطامی افزود: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که باید از فرصت ها نهایت استفاده را برای بهبود وضعیت کرد ضمن اینکه باید تلاش کنیم به دور از حاشیه سازی، سیاست های نظام و دولت را به سر منزل واقعی خود برسانیم.
 
وی تاکید کرد: عهده دار شدن مسئولیت یک امانت و ودیعه ای است که باید از این نعمت در راه خدمت به مردم استفاده کنیم چرا که خدمت کردن به نوعی یک عبادت محسوب می شود.
در این آیین با حکم استاندار ایلام معروف بسطامی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ایلام معرفی و از خدمات ناصر خوشخبر در سمت فرماندار ایلام نیز قدردانی شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار