مدیر کل ورزش و جوانان یزد از برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه ها جهان در سال 2017 در این استان خبر داد .
کد خبر: ۳۵۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 01 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در نشست هماهنگی برگزاری این مسابقات افزود: این رقابت ها از پنجم لغایت دهم فروردین ماه سال آینده به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد در محله محمود آباد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این تورنمنت اولین رویداد بین المللی فوتبال ساحلی در ایران است که زیر نظر سازمان جهانی فوتبال ساحلی و با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و ورزشی در استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطر نشان کرد: در مسابقات دو باشگاه مطرح اروپایی ، یک باشگاه آسیایی به همراه تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش استان یزد حضور خواهند داشت.
شریعتی گفت: برگزاری این مسابقات معتبر با برنامه های فرهنگی نقش مهمی در معرفی استان یزد و همچنین ارتقای جایگاه ورزش و رشته فوتبال ساحلی استان یزد در دنیا و کشور دارد.
در این جلسه همچنین مدیر عامل باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و رئیس هیات فوتبال استان گزارشی در خصوص اهمیت برگزاری مسابقات و وظایف بخش های مختلف برای انجام بهتر این رقابت ها ارائه دادند .
همچنین بر برگزاری جلسه های دیگر برای تقسیم برنامه ها و ایجاد کارگروه های مورد نیاز تا قبل از آغاز مسابقات در سطح استان یزد تاکید شد.
هم اکنون از استان یزد تیمهای گلساپوش و برسام و کویر اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار