رئیس دانشکده پیراپزشکی استهبان گفت:صبح ها گله های گوسفند و گاه و بی گاه سگ ها ، در بیمارستان استهبان جولان می دهند و مشکلات زیادی را بوجود آورده اند .
کد خبر: ۳۵۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 28 December 2016
تابناک فارس به نقل از استهبانی ها:محمد شعله رئیس شبکه بهداشت ودرمان استهبان در حضور اصحاب رسانه شهرستان گفت:برنامه شبکه بهداشت و درمان با اصحاب رسانه به گونه ای است که ماهیانه این جلسه برگزار گردد تا مشکلات بهداشت و درمان از طریق رسانه ها مرتفع گردد

سرپرست بیمارستان استهبان تصریح کرد: هدف رسانه ها و نشریات  ارائه اطلاعات مفید و کافی در زمینه های  اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشتی و درمان است.

رئیس دانشکده پیراپزشکی استهبان اظهار داشت: ساخت و ساز بیمارستان از طریق  دولت شروع و کار محوطه سازی و حصارکشی آن به زمین مانده است.

 شعله ادامه داد: دکتر ایمانیه همکاری زیادی در زمینه  امکانات و تجهیزات  پزشکی شامل دیالیز، سی تی اسکن و ساخت پانسیون پزشکان داشته است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان استهبان درباره راه اندازی درمانگاه شبانه روزی داخل شهر استهبان گفت: با توجه به اینکه در درمانگاه نیاز به پزشک ، پرستار و خدمه است این موضوع هزینه بر و مقرون به صرفه نیست.

وی اضافه کرد: برآورد محوطه سازی و حصار کشی  4 میلیارد و 800 میلیون تومان است که این مبلغ از توان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیزخارج است .

رئیس شبکه بهداشت و درمان استهبان درادامه از وزیر محترم بهداشت و درمان خواست تا نسبت به حصار کشی بیمارستان جدید دستور نماید.

رئیس دانشکده پیراپزشکی استهبان گفت:صبح ها گله های گوسفند و گاه و بی گاه سگ ها ، در بیمارستان استهبان جولان می دهند و مشکلات زیادی را بوجود آورده اند .

سرپرست بیمارستان استهبان در پایان تصریح کرد:یکی ازمهمترین دغدغه  های ما کمبود دکتر متخصص است که امیدواریم به مرور زمان برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار