کد خبر: ۳۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 12 May 2015
 فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 50 تن از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسن، سرهنگ عزیزالله قربانی در این‌باره گفت : اواخر سال 1393 خبری مبنی بر فعالیت گسترده شرکتهای هرمی به نام کیونت در شهرستان رامسر به مدیریت و نظارت فردی به هویت طوفان -ک و فردی دیگری به نام سلیمان - ث به دست پلیس رسید و اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعضای این شرکت هرمی با تبلیغات و وعده کار بطور گسترده اقدام به عضو گیری از میان جوانان بیکار در سراسر کشور کرده بودند، گفت: سرشاخه های این شرکت با تبلیغات پوچ مبالغ هنگفتی برای ارائه کار و عضویت از اعضا و زیر مجموعه هایشان در یافت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر ابا اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی آدرس منازل و محل‌های تجمع اعضا و سرپرستان این شرکت، اظهارکرد: ماموران با شناسایی دقیق منازل و اطمینان از حضور کلیه اعضا و مدیران شرکت پس از اخذ دستورات قضایی لازم کلیه اعضا و چهار نفر از سرشاخه های شرکتهای هرمی کیونت را در یازده نقطه از شهر رامسر که در منازل مختلفی مخفی شده بودند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه در مجموع 50 تن در این عملیات ها دستگیر شدند، افزود :این افراد پس از دستگیری و اعتراف به جرم خود روانه زندان شدند.

وی همچنین مبلغ سرمایه گذاری در این شرکت هرمی توسط افراد دستگیر شده را مبلغی حدودپنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود :در تحقیقات انجام گرفته از چهار متهم اصلی پرونده مشخص شد که این افراد در یکماه گذشته گردش حساب دومیلیارد تومانی داشته اند.

قربانی خطاب به شهروندان گفت : ورود بدون کسب آگاهی کامل و قانونی از فعالیت های اقتصادی ، تهدیدی بر حفظ دارایی ها و اموال شماست ،لذا با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی ، زمینه ارتکاب جرم را از شیادان سلب کنید و حاصل یک عمر تلاش و زحمات خویش را با ورود به معاملات ناصواب در معرض ریسک و فقدان قرار ندهید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار