با همکاری یک سازمان بین المللی برگزار می شود
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE ) و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری دوره مدیریت ایمنی براساس الگوی IOSH برای نخستین بار در این شرکت خبر داد
کد خبر: ۳۳۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 07 December 2016
علی اکبر پونده نژادان گفت: به موجب برنامه ریزی به عمل آمده این دوره در سطح روسا و سرپرستان و همچنین همیاران (HSE ) و نمایندگان مدیریت های مختلف شرکت برگزار می شود.

وی افزود: هدف از تشکیل  دوره IOSH MANAGING SAFETY که در دو مقطع زمانی 28 الی 30 آذرماه و 11 الی 13 دی ماه برگزار خواهد شد، ارتقاء سطح کارشناسی  (HSE ) و به تبع آن ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی در سازمان می باشد.  

پونده نژادان اظهار کرد: در این دوره رئیس بخش مرکز و جنوب شرق آسیای موسسه بین المللی مدیریت ایمنی و ریسک (IIRSM )  به عنوان مدرس مورد تایید سازمان های IOSH و NEBOSH تدریس و  شرکت کنندگان در دوره گواهینامه معتبر بین المللی دریافت می کنند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE ) و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: محورهای این دوره آموزشی شامل پیشگیری از وقوع حوادث و بیماری های شغلی،  تکنیک های برتر کنترل و ارزیابی ریسک، چرایی و چگونگی وقوع حوادث و تجزیه و تحلیل آنها و آشنایی با سیستم مدیریت HSE ، تشریح شاخص های عملکردی/ فعالیت های نظارتی و همچنین الزامات کنترل پسماندها و آلاینده ها است.

وی با اشاره به ابلاغ و الزام طرح پیاده سازی نظام مدیریت HSE بر مبنای الگوی (OGP ) از سوی شرکت ملی نفت ایران گفت: در این شیوه احراز صلاحیت، برنامه ریزی آموزشی و توانمند سازی نیروها که به نوعی در بخش HSE انجام وظیفه می کنند،  صورت می پذیرد.

پونده نژادان همچنین برگزاری دوره های آموزشی در سطح مدیران شرکت را یادآور و افزود: در این ارتباط دوره آموزشی پیشرفته « راهبری موثر در حوزه ایمنی و بهداشت» در دستور کار قرار دارد. 

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE ) و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر اینکه ایمنی جزء لاینفک کار در صنعت نفت و حفاری است، خاطرنشان کرد: بر این اساس ارتقاء فرهنگ، ضریب ایمنی و رعایت دستورالعمل ها و مقررات مربوط در سرفصل برنامه های این شرکت قرار داشته و هیچ کاری در صنعت حفاری بدون ملاحظات ایمنی صورت نمی پذیرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار