رئيس پليس راهور استان مرکزی خبر داد؛
تابناک: رئيس پليس راهور استان مرکزی از اعمال محدوديت ها و ممنوعيت‌هاي ترافيکي مراسم عزاداري روز اربعين در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 19 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل اميدي با عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن روز اربعين به شهروندان استان، در خصوص اعمال محدوديت ها و ممنوعيت‌هاي ترافيکي مراسم عزاداري روز اربعين در استان گفت: با توجه به اينکه مراسم روز اربعين همه ساله با استقبال باشکوه شهروندان همراه خواهد شد، پليس راهنمايي و رانندگي با همکاري ديگر عوامل انتظامي به منظور هرچه بهتر برگزار شدن اين مراسم و خدمت رساني بهتر به مردم، اقدام به اعمال محدويت ها و ممنوعيت‌هاي ترافيکي مي‌کند.

رئيس پليس راهور استان مرکزي ادامه داد: براين اساس طرح هاي مقعطي در كليه شهرهاي استان اجرا شده و در شهر اراك نيز از ساعت 10 صبح روز اربعين (30 شهريور ماه) محدوديت ترافيکي ثابت از ميدان شريعتي تا ميدان شهدا به سوي پل خيبر و خيابان امام خميني (ره)، اعمال خواهد شد.

سرهنگ اميدي با اشاره به اين که در صورت نياز محدوديت‌هاي ترافيکي مقطعي ديگر نيز در سطح جاده‌هاي درون شهري به اجرا در خواهدآمد، از عموم شهروندان خواست تا از پارک خودرو در مسير عزاداري و اطراف مصلاي بيت المقدس اراک خودداري کرده و در حد امکان استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي را در راستاي شرکت در مراسم اربعين حسيني در اولويت قرار دهند.

به گزارش مرکز عمليات پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي نيزبه دليل برگزاري همايش پياده روي بازماندگان اربعين حسيني از ساعت 8 صبح روز اربعين از ميدان فراهان شهرستان اراک تا حرم مطهر حضرت محمد عابد (ع) در مشهد ميقان، محدوديت ترافيکي در محدوده مسير پياده روي به اجرا در خواهد آمد.

لازم به ذکر است که همزمان با شروع مراسم روز اربعين تردد تمامي خودروها در مسيرهاي فوق تا پايان مراسم ممنوع خواهد بود و شهروندان مي‌توانند از مسيرهاي جايگزين تردد کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار