مسئول سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران در مصاحبه تلویزیونی بیان کرد:
سرمایه‌گذاران به علت نزدیکی شهرک پتروشیمی مکران چابهار به بازارهای هدف، دسترسی مستقیم به اقیانوس، تخفیفات چندگانه در نرخ خوراک و حمایت های مقامات ارشد حکومت، از سرمایه‌گذاری در شهرک پتروشیمی مکران استقبال خوبی نمودند.
کد خبر: ۳۲۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹ 08 November 2016

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی توسعه نگین مکران مسئول امور سرمایه‌گذاران این پتروشیمی در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2016 به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت فرصت پسابرجام، افق‌های روشنی در پیش روی صنایع مختلف کشور ایجاد نموده است که صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع پیشرو در این حوزه از آن منتفع می‌شود.

خبرهایی خوب از پتروشیمی مکران در راه است 

محسن عسگری با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرک بیان کرد تقریبا در همه حوزه‌ها سرمایه‌گذاران تقاضا داشته‌اند که طبق رویه، شرکت پس از بررسی توانمندی و روزمه متقاضیان، به انحاء مختلف نسبت به جذب سرمایه‌ آنها اقدام خواهد نمود.

وی همچنین اهمیت شهرک پتروشیمی مکران را کمک به تحقق اهداف چشم‌انداز 1404 ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه پتروشیمی دانست و افزود امروزه با تکمیل شدن ظرفیت‌های توسعه‌ای در سایر مناطق، شهرک پتروشیمی مکران فرصت خوبی برای توسعه صنایع پتروشیمی و تحقق اهداف چشم‌اداز می‌باشد.

عسگری همچنین گفت پس از ماه‌ها رایزنی در سطوح مختلف و انجام ساعت‌ها کار کارشناسی دو اتفاق بسیار مبارک و میمون برای مردم چابهار و نیز سرمایه‌گذاران در این شهرک صورت گرفته است که اعلام آن را به نهایی شدن تفاهم‌نامه موکول می‌کنم.

گفتنی است سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش و در قالب نمایشگاه Kish Invex 2016 و با حضور فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری، بانکها، شرکتهای بیمه، صاحبان پروژه‌های پربازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، معادن، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و خصوصی تشکیل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار