وقوع حادثه دلخراش رانندگی در مسیر خروجی مهران به دهلران در روز جمعه (26شهریور ماه ) منجر به مرگ یک پسر 13 ساله و مصدومیت چند تن دیگر شد .
کد خبر: ۲۹۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 17 September 2016
در حالی که همه کودکان سرزمین ما برای مهدورزی در ماه مهر آماده می شوند ،کودک 13ساله ی ایلامی قربانی استاندارد نبودن جاده های مهران شد.
 
 
  شامگاه سه شنبه گذشته بود که بر اثر برخورد مرگبار میان یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه کامیون کشنده در جاده کمربندی مهران 2 نفر از سرنشینان پژو جان باختند. و تنها در تابستان امسال در اثر تصادفات رانندگی ، مسیر  ایلام به مهران   15نفر کشته وبیش از 45 نفر زخمی شده اند.

 
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری عصر جمعه اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش به علت تغییر مسیر ناگهانی کامیون و برخوردش با سواری پراید در منطقه محسن آب جاده مهران - دهلران روی داد.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تغییر مسیر ناگهانی راننده کامیون اعلام کردند، افزود: مجروحان این تصادف رانندگی به مراکز درمانی منتقل شدند.
 

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام به رانندگان وسایل نقلیه بخصوص رانندگان خودروهای سنگین که مسئولیت حمل و نقل مسافر و بار را بر عهده دارند، توصیه کرد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: رانندگان باید از تغییر ناگهانی مسیر بپرهیزند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند حتما دقایقی را استراحت کنند تا شاهد وقوع این گونه حوادث مرگبار نباشیم./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار