کد خبر: ۲۹۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 15 September 2016

علیرضا نخعی گفت: 6 میلیون جلد کتاب در میان ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان توزیع شده و آنها نیز در حال توزیع کتاب ها در میان مدارس هستند.
وی با بیان اینکه کلاس اولی ها و مقاطع مختلف تحصیلی به ترتیب روزهای 31 شهریور و سوم مهر به صورت رسمی وارد کلاس های درس می شوند اظهار داشت: دانش آموزان در روز نخست مدارس کتاب درسی را تحویل می گیرند.
مدیرکل آموزش و پرروش سیستان وبلوچستان از آغاز نخستین سال پایه دهم متوسطه در نظام جدید تحصیلی خبرداد و گفت: آماده سازی و آموزش نیروی انسانی برای این پایه در حال انجام است.
وی افزود: بر اساس شاخص های نیروی انسانی در کشور، استان سیستان و بلوچستان 12 هزار و 600 معلم کمبود نیرو دارد که این کمبود از طریق خرید خدمت، حق التدریس معلمان و سرباز معلمی جبران می شود.
نخعی گفت: در سال تحصیلی جدید 720 سرباز معلم متفاوت با شرایط سال های گذشته با مدارک لیسانس به بالا وارد آموزش و پرورش استان می شوند.
وی از سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به سیستان وبلوچستان خبرداد و بیان کرد: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در یکی از مدارس مرزی استان نواخته می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: هم اینک مراحل نام نویسی 100 درصد دانش آموزان سال گذشته به پایان رسیده است و از این حیث سیستان وبلوچستان رتبه نخست را در کشور دارد.
گردهمایی مدیران آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان زابل از امروز /چهارشنبه/ بمدت 2 روز با حضور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش سراسر استان آغاز بکار کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار