سیاوش قزلی : میانگین فضای سبز در جهرم به ازا هر نفر کمتر از 10 سانتی‌متر است،وی همچنین افزود: برای نگهداری فضای سبز موجود در جهرم سالانه حدود 30 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۵ 13 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم :سیاوش قزلی: در شرایطی که هزینه نگهداری و توسعه فضای سبز بسیار گران است اما سعی کردیم تا در این زمینه عقب نمانده و اقدام به توسعه پارک‌ها و فضای سبز شهری در جهرم کردیم.

وی با اشاره به اینکه با این وجود میانگین فضای سبز در جهرم به ازا هر نفر کمتر از 10 سانتی‌متر است، افزود: برای نگهداری فضای سبز موجود در جهرم سالانه حدود 30 میلیارد ریال هزینه  می‌شود.

شهردار جهرم با تاکید به لزوم جلوگیری از تخریب فضای سبز نیز گفت: ما باید مردم را از اثرات فضای سبز آگاه کنیم چرا که در صورت آگاه‌سازی مردم از نقش فضای سبز در حیات انسان‌ها دیگر آن را فدای ساخت و ساز نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ساخت فضاهای سبز شهری ضمن ایجاد مکانی برای تفریح خانواده‌ها و کودکان به زیبایی شهر و برخورداری از هوای متبوع نیز کمک می‌کند، بیان کرد: تامین آب مشکل توسعه فضای سبز محلی است.

قزلی با اشاره به اینکه مردم و نهادهای مسئول باید تلاش کنند تا با ایجاد زمینه‌های لازم، گام‌های موثری برای بهبود وضعیت سرانه فضای سبز شهری برای شهروندان برداشته شود، خاطرنشان کرد: تراکم بالای جمعیت طوری است که باید با استفاده از علوم و تکنولوژی روز دنیا، در جهت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار