مسابقات کاراته مردان؛جام آسیا باحضورورزشکاران خارجی وداخلی به میزبانی ایلام؛بامعرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۲۹۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 10 September 2016
رقابت های آسیایی کاراته سبک شیتوریوکوگای جام آسیا در بخش مردان که از روز گذشته با حضور پنج کشور و 14 استان از کشورمان به میزبانی ایلام در سالن ورزشی الغدیر شهدای قلاویزان آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
 
 به گزارش تابناک ایلام ؛رئیس کمیته برگزاری این رقابت ها گفت: این رقابت ها با حضور پنج کشور ترکیه ، افغانستان ، لبنان ، عراق و پاکستان و 14 استان از کشورمان برگزار شد.

فاطمه قوام پور افزود: 360 ورزشکار شرکت کننده در 2 بخش کاتا و کمیته در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی یادآور شد: تیم ایران در پایان این رقابت ها در تمامی رده های سنی عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های عراق و افغانستان رده های دوم و سوم را بدست آورند.

به گزارش ایرنا، مسابقات آسیایی کاراته (سبک شیتوریوکوگای) در 2 بخش آقایان و بانوان از روز پنجشنبه هفته گذشته در ایلام آغاز شد.

بیش از 90 ورزشکار زن و مرد (60 کاراته کای مرد و 30 کاراته کای زن) از پنج کشور افغانستان، ترکیه، لبنان، عراق و پاکستان به همراه نمایندگان کشورمان در رقابت های کاراته جام آسیا به میزبانی ایلام شرکت کرده اند.

رقابت های بخش بانوان روز پنجشنبه 18 برگزار شد و تیم کشورمان در رده های سنی پنجگانه توانست بیشتر عناوین برتر وزن های مختلف را کسب کرده و قهرمان جام آسیایی شود.

تیم کاراته بانوان کشورهای لبنان و افغانستان عناوین دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند و دیگر کشورهای حاضر در این رقابت ها هم در رده های بعدی قرار گرفتند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار