دبیر هیأت تیراندازی استان قزوین گفت: تیم بانوان این هیأت طی دهم و هجدهم شهریور ماه سال جاری به مسابقات قهرمان کشوری بسیج در اصفهان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین زکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دوم شهریور ماه سال جاری نخستین تیمی که از سوی هیأت تیراندازی استان قزوین به مسابقات قهرمان کشوری بسیج در تبریز اعزام شدند، تیم آقایان بود که این مسابقات تا روز جمعه 5 شهریور ماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قزوین طی دهم و هجدهم شهریور ماه سال جاری به مسابقات قهرمان کشوری بسیج در اصفهان اعزام می‌شوند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قزوین اضافه کرد: طی سال جاری مسابقات قهرمانی کشوری در فدراسیون تیراندازی که 17 تا 19 شهریور ماه سال جاری در رده سنی بزرگسالان آقایان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود که مربی و سرپرست این تیم با حسین زکی‌زاده است.

زکی‌زاده عنوان کرد: تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قزوین نیز 24 تا 26 شهریور ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی کشوری به کرمانشاه اعزام می‌شوند که مربی این تیم حسین زکی‌زاده بوده و ارنج تیم نیز تا حدودی مشخص است.

وی یادآور شد: تیم بزرگسالان هیأت تیراندازی استان قزوین در رشته تفنگ بانوان دینا فرزادخواه قهرمان آسیایی، فائزه سیفی‌پور و مهدیه عباسی در رشته تفنگ و تپانچه، باقری و نیلوفر برخورداری از تیراندازان برجسته استان بوده که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قزوین مطرح کرد: در بخش تفنگ آقایان وحید قدیری از قهرمانان کشوری و محمدرضا زائررضایی مربی تیم ملی تیراندازی کشور تاکنون و محمد ستاری یکی از عنوان‌داران مسابقات آسیایی است.

زکی‌زاده عنوان کرد: در بخش تپانچه نیز ابراهیم برخورداری تنها دارنده سهمی المپیک لندن 2012 کاپیتانی تیم تیراندازی بر عهده آن است.

این مسؤول ورزشی گفت: جدیدترین و به روزترین مسابقاتی که هیأت تیراندازی استان قزوین طی روزهای چهارم و پنجم شهریور ماه سال جاری داشت نخستین هفته لیگ دسته یک بانوان کشور به میزبانی کرمانشاه که در فدارسیون تیراندازی برگزار شد.

دبیر هیأت تیراندازی استان قزوین گفت: این هیأت یکی از قطب‌های تیراندازی کشور است که تیراندازان بسیاری دارد که در حال حاضر چهار نفر از ورزشکاران هیأت تیراندازی استان قزوین در مسابقات تیم ملی حضور دارند.

زکی‌زاده افزود: بنده به عنوان مربی تیم ملی و سرپرست تیراندازی که این افتخار را داشتم.

وی خاطرنشان کرد: عناوین بسیاری در رده‌های نظامی کسب شده که ابراهیم برخورداری، دینا فرزادخواه، محمدرضا زائررضایی و مرتضی علی‌محمدی از مدال‌آوران استان قزوین هستند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قزوین مطرح کرد: مرتضی علی‌محمدی مدال طلای تیمی سال گذشته در رده سنی نوجوانان در کشور هندوستان را کسب کرد و محمدرضا زائررضایی طی سال گذشته مدال نقره آسیا در کویت و ابراهیم برخورداری و نیلوفر برخورداری نیز در یک ماه اخیر طی سال جاری دو بار قهرمان کشور در رشته 50 متر و آزاد شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار