رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام کارگر، پایگاه جدید بسیج کارگری در شهرستان‌های خراسان رضوی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 27 April 2015
مهدی یزدانی در نشست خبری خود با خبرنگاران که پیرامون هفته کارگر برپا شد، اظهار داشت: از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته کار و کارگر به جهت قدردانی از آن‌ها در سطح استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های این مجوعه بیش از 235 مورد است که تحت 17 عنوان در سطح استان عملیاتی می‌شود که وجود 17 حوزه و 160 پایگاه بسیج کارگری ظرفیت خوبی را فراهم می‌کند.

یزدانی شهید شاخص روز کارگر را شهید برونسی معرفی کرد و گفت: در روز 14 اردیبهشت 14 هزار نفر بسیجی در مصلی تربت جام گرد‌هم می‌آیند که سخنران این مراسم یکی از معاونان وزیر کار است.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان کرد: تجلیل از کارگران نمونه بسیج کارگری در کارخانه ایران خودرو بینالود، دیدار با خانواده معظم کارگری، بازدید از کارخانه‌های نمونه کارگری، غبارروبی از مزار شهدا و شرکت در نماز جمعه و ایراد سخنرانی پیش از خطبه توسط مدیرکل تعاون خراسان رضوی از اهم برنامه‌های این هفته است.

یزدانی عنوان کرد: افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری در مشهد و سرخس و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به جهت پذیرایی از کارگران در دستور اقدام است.

وی افزود: هدف ما در بسیج جامعه کارگری فرهنگ سازی و ترویج کار اسلامی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهت کار اسلامی و کارگران اسلامی قدم برمی‌داریم.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه کارگری در سال 93 گفت: این هفته در سال گذشته توسط بسیج کارگری در شیفت ایثار 2 هزار ساعت کار بدون دستمزد صورت گرفت که سعی در ترویج آن در جهت اقتصاد مقاومتی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار