تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
فرماندار دنا:با توجه به محدود بودن وقت ، نماینده دولت در سفر به شهرستان دنا برنامه های افتتاحیه و اختتامیه در این شهرستان به صورت فشرده برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۷۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷ 13 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا از سفر وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، به نمایندگی از رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد.
با توجه به اینکه در سفرهای استانی ، رئیس جمهور فقط در مرکز استان بازدید دارد،تعدادی از وزرا و یا معاونین ، به نمایندگی از وی به شهرستان های مختلف استان می روند.
فرماندار دنا در گفتگویی از سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد و گفت:با توجه به محدود بودن وقت  نماینده دولت در سفر به شهرستان دنا ، برنامه های افتتاحیه و اختتامیه در این شهرستان به صورت فشرده برگزار می گردد.
بهشتی روی گفت:وزیر بهداشت به نمایندگی از دولت با حضور در گلزار شهدای روستای تاریخی و توریستی کریک ضمن احترام به مقام شامخ شهداء در روستای معصوم آباد کریک حضور پیدا می کند و طرح تکمیل آسفالت این روستا به نمایندگی از ۲۸پروژه راه اندازی شده آسفالت معابر روستایی افتتاح می گردد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان دنا در خصوص ادامه برنامه های وزیر بهداشت در این شهرستان افزود:با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی طرح آبیاری قطره ای باغات بیاره افتتاح و پس از آن احداث نماد شهر سیسخت و سامان دهی ورودی شهر سیسخت به نمایندگی از شش پروژه شهری در سیسخت و پاتاوه کلنگ زنی می شود .
این مقام ارشد دولتی که با شبکه خبر روز صحبت می کرد،ادامه داد:بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهرستان دنا حضور در شورای اداری شهرستان دنا در دستور کار نماینده رئیس جمهور دراین شهرستان قرار دارد.
لازم به توضیح است سفر رئیس جمهور و هیئت همراه روز یکشنبه انجام می گیرد که در این سفر نمایندگانی از سوی رئیس جمهور به شهرستان های استان سفر می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار