سردار نورعلی یاری:
خبرنگاران سربازان جبهه ی جنگ نرم بوده و قدرت یک خبرنگار واقعی از قدرت یک گردان زرهی بیشتر است.در زمان جنگ تحمیلی حضور موثر خبرنگاران به عینه دیده شد و رشادتها و پایمردی های رزمندگان توسط این عزیزان منعکس گردید.
کد خبر: ۲۷۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 07 August 2016
سردار نورعلی یاری فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام در جمع اصحاب رسانه گفت : خبرنگاران سربازان جبهه ی جنگ نرم بوده و قدرت یک خبرنگار واقعی از قدرت یک گردان زرهی بیشتر است.در زمان جنگ تحمیلی حضور موثر خبرنگاران به عینه دیده شد و رشادتها و پایمردی های رزمندگان توسط این عزیزان منعکس گردید.

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ نورعلی یاری به توانمندی های نظامی و سیاسی و دیپلماسی جمهوری اسلامی در سطح بین المللی  و منطقه اشاره کرد و گفت : با تاسی از فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی به جایگاهی در قدرت منطقه رسیده است که می تواند نقشی تاثیرگذار در معادلات داشته باشد.

وی ادامه داد : در زمینه دیپلماسی هم یک نمونه بسیار شایان موضوع برجام است.در برجام ما اثبات کردیم که اهل منطق و گفتگو بوده و این طرف مقابل است که بدعهدی کرده و قابل اعتماد نیست.

سردار یاری به امنیت پایدار موجود در کشور اشاره کرد و افزود : امروز در گوشه و کنار منطقه و کشورهای همسایه ما در نتیجه ی سیاستهای غلط استعمارگران امنیت یک نعمت کمیاب شده است.ولی به لطف جانفشانی های نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی در گوشه کنار این مرز و بوم مردم در کمال آرامش و امنیت به زندگی خود ادامه می دهند.
فرمانده ی نیروی انتظامی استان ایلام در ادامه به ماموریت بسیار حساس و مهم اربعین اشاره کرد و گفت : کنگره عظیم پیاده روی نماد اتحاد شیعیان جهان بوده و برای جمهوری اسلامی بسیار اهمیت دارد.به همین علت خدمت رسانی و تامین زیرساختهای مورد نیاز برای تردد راحت زوار بسیار حائز اهمیت است.
یاری ادامه داد : در همین رابطه قرارگاه امام علی در فرماندهی نیروی انتظامی استان تشکیل شده و با تمامی ارگانها و ادارات ذیربط جلسات هماهنگی لازم برگزار شده است.
فرمانده انتامی استان ایلام درادامه خاطرنشان کرد: مبارزه نیروی انتظامی با اراذل واوباش ومزاحمین نوامیس مردم مبارزه ای جدی خواهد ،اجازه نخواهیم داد افراد قانون گریز به امنیت وآسایش شهروندان را در کوچه وخیابان و در بوستانهای شهر خدشه ای وارد آورند .

یاری به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و متذکر شد : قاچاق کالا و ارز تاثیر بسیار منفی بر اقتصاد و تولید داخلی کشور دارد و طبق فرمان رهبری مبارزه با قاچاق را اولیت اصلی کار خود قرار داده ایم.

این فرمانده ی انتظامی مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از گسترش این آفت را اولویت بعدی کار ناجا در ایلام عنوان کرد و افزود: مبارزه و برخورد جدی با سوداگران مرگ را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.ایلام استانی پاک و معنوی و مذهبی است و نباید اثری از مواد مخدر در آن بماند.
سردار نورعلی یاری تیرماه سال جاری جانشین سردار دولتی در فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام شد.سردار یاری اولین فرمانده ی بومی نیروی انتظامی استان ایلام بوده و قبل از این فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار